مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

  • ۰
  • ۰

شرایط ثبت نام علمی کاربردی بهمن 96

 برای ثبت نام علمی کاربردی بهمن 96 در مقطع کاردانی باید شرایط ثبت نام علمی کاربردی بهمن 96 را به صورت زیر دارا باشید. متقاضیان ثبت نام باید دارای مدرک سه ساله نظام جدید(فنی و حرفه ای، کاردانش، نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه(چهار ساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای) باشند. از لحاظ نظام وظیفه نباید مشکلی داشته باشند. و از توانایی جسمی لازم و متناسب با رشته انتخابی را دارا باشند. برای مقطع کارشناسی ناپیوسته، متقاضیان باید دارای مدرک کاردانی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی مورد تأیید شورای انقلاب فرهنگی یا وزارت علوم تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش باشند.
داشتن مدرک کاردانی دانشگاهها و موسسههای آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا داشتن مدرک کاردانی پیوسته آموزشکدههای فنی و حرفهای وزارت آموزش و پرورش.
 تبصره: دانشجویان سال آخر دوره کاردانی که حداکثر تا تاریخ 30/12/96 موفق به اخذ دیپلم میگردند میتوانند از کدرشته محلهای این دفترچه انتخاب نمایند.
 برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی ترم بهمن 96 بر روی لینک زیر کلیک کنید.
ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی نیمسال دوم 96-97
وضعیت نظام وظیفه
 متقاضیانی که دارای غیبت سربازی هستند، نمی توانند برای بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنند.
 دانشجویان اخراجی دانشگاه ها تا پایان خدمت دوره ضرورت یا اخذ معافیت دائم، نمی توانند برای بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنند.
دانش آموختگان مقطع کاردانی مجاز به شروع به تحصیل مجدد در مقطع کاردانی نمی باشند.
 افراد مشغول به خدمت سربازی، حق ترخیص از سربازی جهت ادامه تحصیل در مقطع کاردانی نیستند.
 از تاریخ 22/8/90 به بعد دانشجویان در طول تحصیل فقط یک بار مجاز به انصراف و شروع به تحصیل مجدد هستند مشروط بر این که در سنوات اولیه تحصیلی انصراف داده و از تاریخ انصراف تا شروع مجدد به تحصیل بیشتر از یک سال نگذشته باشد.
 کارکنان وظیفه مجاز به تحصیل همزمان با انجام خدمت نیستند.
دانش آموزانی که در سقف مجاز سنوات تحصیل در ماههای خرداد یا شهریور هر سال فارغ التحصیل می شوند، اگر تا پایان شهریور سال بعد در دانشگاه پذیرفته شوند، می توانند از معافیت تحصیلی استفاده کنند.
 پذیرفته شدگان جهت دریافت مجوز ثبت نام و معافیت تحصیلی باید به دفاتر پلیس + 10 شهرستان محل قبولی مراجعه و برای معافیت تحصیلی خود اقدام کنند. طبق تبصره 1 ماده 33 قانون سنوات اولیه تحصیلی در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته نهایتا تا دو و نیم سال و کارشناسی ناپیوسته نهایتا تا سه سال با موافقت کمیسیون موارد خاص دانشگاه و سایر شرایط، این مدت حداکثر یک سال به عنوان سنوات ارفاقی با دریافت مجوز از وظیفه عمومی قابل افزایش است.
با در اختیار داشتن دانلود دفترچه بدون کنکور علمی کاربردی بهمن 96 می توانیدبه آسانی از شرایط و ضوابط ثبت نام اطلاع یافته و رشته خود را انتخاب کنید.
شرایط ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی
برای ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی 96داوطلبان باید از شرایط ثبت نام به شرح زیر اطلاع داشته باشند:
1- دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و مطالعه دقیق آن.
2- خرید کارت اعتباری به مبلغ 250000 ریال به عنوان وجه ثبت نام و دریافت شماره سریال 12 رقمی
3- آماده کردن اطلاعات و مدارک مورد نیاز ثبت نام داوطلبان ابتدا باید فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه راهنما را تکمیل کنند بعد مراحل ثبت نام را انجام دهند. باید دقت لازم را مبذول نمایید که حتما اطلاعات وارد شده در فرم تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب مغایرت نداشته باشد. در غیر این صورت، حتی در صورت پذیرفته شدن قبولی او (کان لم یکن) تلقی خواهد شد. و از ادامه تحصیل او جلوگیری می شود. داوطلبان باید بعد از انجام ثبت نام یک شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی را نزد خود یادداشت و نگهداری نمایند.
دانشجویان سال آخر دوره کاردانی که نهایتا تا تاریخ 30/11/96  مدرک کاردانی خود را اخذ نمایند، می توانند در کارشناسی علمی کربردی 96 ثبت نام نمایند. اگر داوطلبی پذیرفته شود، اما نتواند تا تاریخ 30/11/96 مدرک کاردانی خود را دریافت کند، قبولی او کان لم یکن تلقی شده و حق ادامه تحصیل در کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی را نخواهد داشت.
مشاوره تحصیلی درخت دانش

جهت دریافت اطلاعات کامل درباره هر کد رشته محل و بازار کار آن رشته و همچنین ثبت نام و مشاوره انتخاب رشته با شماره 9099072943 بدون کدگیری از طریق تلفن ثابت منزل با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس بگیرید و آینده تحصیلی و شغلی خود را تضمین نمایید.

موفقیت شما افتخار ماست.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی