مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

  • ۰
  • ۰


پردرآمدترین رشته های تجربی کدامند؟

همه داوطلبانی که در انتخاب رشته پایه نهم خود رشته تجربی را انتخاب می نمایند یا علاقه زیادی به رشته های تجربی و پرطرفدار گروه علوم تجربی دارند و یا به امید اینکه در اینده بتوانند در یکی از پردرآمدترین رشته های تجربی مورد پذیرش قرار بگیرند.

در حال حاضر در موقعیت فعلی کشور و حتی کشورهای دیگر یکی از پردرآمدترین رشته ها رشته هایی هستند که به بدن انسان، سلامت و پیشگری از بیماری در انسان ربط داشته باشند از این رو رشته های تجربی را می تواند در بین رشته های دیگر از جمله پرطرفدارترین و پردرآمدترین رشته ها در نظر گرفت.

بهترین رشته های تجربی از نظر بازار کار می توان به رشته های پزشکی اشاره کرد، اگر چه رتبه مورد نیاز برای قبولی در رشته های تجربی پزشکی باید پایین باشد و داوطلب تلاش زیاد و برنامه منظم داشته باشد، ولی رشته های تجربی می توانند در آینده از بازار کار بهتری از بقیه رشته ها داشته باشند، یک داوطلب باید معرفی رشته های برتر علوم تجربی را بشناسد و با آگاهی کامل مسیر آینده خود را مشخص نماید.

لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز

رشته های تجربی به ترتیب اولویت به چند دسته تقسیم می شوند؟

رشته های تجربی به ترتیب اواویت میتوان به سه دسته تقسیم کرد:

رشته های تجربی گروه پزشکی

رشته های پزشکی به ترتیب اولویت: رشته پزشکی، رشته دندانپزشکی، رشته داروسازی، رشته دامپزشکی

رشته های تجربی گروه پیراپزشکی

رشته های پیراپزشکی به ترتیب اولویت: پرستاری، مامایی، اتاق عمل، هوشبری و ...

رشته های تجربی گروه غیرپزشکی

رشته های پیراپزشکی به ترتیب اولویت: اقتصاد، حسابداری، روانشناسی، مدیریت بازرگانی، شیمی و ...

سوال مهم که برای داوطلبانی که شرایط لازم برای لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز ندارند و یا به هر نحوی نتوانسته اند حداقل رتبه لازم برای قبولی در رشته های تجربی کسب نکرده اند این است که:

رشته های پزشکی بدون کنکور

آیا بدون آزمون می شود وارد رشته های پرطرفدار تجربی شد؟

جواب این سوال این است بله میتوانیم، برای انتخاب رشته بدون کنکور رشته های تجربی 97-98 تنها معدل کتبی دیپلم که همان سوابق تحصیلی است مهم است و رتبه داوطلب در کنکور سراسری اصلا ملاک پذیرش داوطلب نمی باشد.

برای اطلاع از رشته های بدون کنکور گروه تجربی 97-98 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

رشته های بدون کنکور تجربی

رشته های بدون کنکور تجربی داخل و خارج از کشور

برای اطلاع از نحوه و شرایط و رشته های جدید بدون کنکور نیمسال دوم 97-98، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون بهمن ماه 97، رشته های پزشکی بدون کنکور و آزمون ورودی و حتی مدرک زبان بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم

پزشکی بدون کنکور روسیه

رشته های پزشکی بدون کنکور نیمسال اول 97

امسال با بالا و پایین شدن رتبه های کشوری و اختلاف در رتبه های سهمیه شاهد این موضوع هستین که انتخاب رشته ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند، دلیل این اختلاف رتبه ها وجود سهمیه های 5 درصو و 25 درصد بود.

برای انتخاب رشته تخصصی کنکور سراسری و بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97 و مشاوره با جه رتبه ای چه رشته ای، اطلاع از لیست رشته های جدید بدون کنکور نیمسال دوم 97 و زمان و شرایط و نحوه ثبت نام می توانید به راحتی با شماره گیری 9099072943 (از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل نمایید.

توجه: جهت رزرو وقت مشاوره حضوری انتخاب رشته بدون کنکور 97 و کنکور سراسری 97 می توانید از طریق شماره تلگرام 09033806196 پی ام ارسال کرده و وقت رزرو نمایید.

رتبه لازم برای روانشناسی در کنکور تجربی 98

امسال برای سال 97، تعداد 50 رشته از گروه علوم انسانی وارد گروه علوم تجربی شده است، بدین معنی که مثل رشته های شناور می شود در دفترچه کنکور علوم تجربی کنکور این رشته را انتخاب کرده و در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری درج نماییم.

رتبه لازم برای روانشناسی در کنکور تجربی، چون اولین بار است که این رشته وارد لیست رشته های تجربی کنکور سراسری 97 شده است هیچ نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری نیز اطلاعات این رشته را ندارد، ولی مشاوران ما با توجه به اظلاعاتی که از سازمان سنجش دریافت کرده اند میتوان رتبه های زیر 25 هزار کنکور تجربی شانس خود را برای قبولی در رتبه لازم برای روانشناسی در کنکور تجربی امتحان کنند.


  • ۹۷/۰۸/۰۵
  • samaneh salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی