مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

  • ۰
  • ۰




ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن 97 با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم .دانشگاه آزاد طی چند سال گذشته اقدام به پذیرش دانشجو می کند که داوطلبان می توانند برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه اقدام نمایند . وبا توجه به علایق خود به رشته هایی را که در نظر دارند از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انتخاب نمایند .در ضمن کلیه افرادی که در زمان انتخاب رشته نتوانسته اند رشته مورد علاقه اشان را قبول شوند می توانند از طریق ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه می توانند ریسک کنند و در صورتی که ارائه شده باشد رشته مورد علاقه شان در دفترچه برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97 اقدام نمایند .

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه کی شروع می شود ؟

آغاز زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه 97 اواخر آذر ماه خواهد بود . معمولا زمان ثبت نام یک هفته ادامه دارد بعدش نیز امکان تمدید زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه وجود دارد .

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه چگونه است ؟

داوطلبانی که قصد شرکت در انتخاب رشته ثبت نام دانشگاه آزاد بدونکنکور نیمسال دوم بهمن ماه را دارند می بایست فقط 20 انتخاب رشته را درزمان ثبت نام دانشگاه بدون کنکور بهمن ماه آزاد را فقط از گرایش رشته خودشان می توانند انتخاب رشته بکنند . رشته محل ها را بر اساس میزان علاقه خود الویت بندی کنید .همچنین بهتر است چند اولویت اولتان را نسبت به ترازتان خوشبینانه انتخاب نموده و حتما در فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه تعدادی انتخاب بدبینانه و چند انتخاب منطقی داشته باشید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم

شرایط جدید ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه به چه صورتی است ؟

در فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه باید 20 رشته محل گروه آزمایشی بر اساس علایق خود الویت بندی کنند .اگر داوطلب در زمان انتخاب رشته سراسری پذیرفته شده باشد می تواند طبق شرایطی که دارد برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه نماید . اگر در دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه قبول شده باشد باز هم قبولی شهریور ماه را از دست نمی دهد .هیچ گاه بر اساس ترس از شانس قبولی انتخاب رشته نکنید بلکه سعی نمایید بر اساس اویت بندی که با توجه به علایق خود انجام داده اید به ترتیب رشته هایی را که مایل به ثبت نام هستید انتخاب نمایید .که این شرایط عمومی و اختصاصی برای مقاطع کاردانی و کارشناسی نیز بسیار راه گشا خواهد بود .

مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه به چه طریقی است ؟

با توجه به این که آخرین فرصت شانس داوطلبان کنکور سراسری همین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 بهمن ماه است که در پیش داریم لذا لازم است متقاضیان برای این که از حساسیت خود نسبت به اهمیت مرحله کنکور سراسری کم کنند حتما اقدامات اولیه را برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه را انجام دهند که بتوانند از این فرصتی که دارند نهایت استفاده را ببرند .

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن ماه در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید


  • ۹۷/۰۸/۱۴
  • samaneh salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی