مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

  • ۰
  • ۰


 

 

دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم . برخلاف تصور اشتباه عموم داوطلبان که امسال دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد منتشر نمی شود بلکه اتفاقا این دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال دوم 97-98 نیز منتشر خواهد شد

داوطلبان می بایست برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور اقدام نمایند.

آیا برای ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم بهمن 97 دفترچه داریم ؟

بله دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال دوم بهمن 97 منتشر خواهد شد.

دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل رشته های بدون کنکور آزاد نیمسال دوم 97-98 خواهد بود، داوطلبان می توانند فقط 20 الویت را برای ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم بهمن 97 بر اساس میزان علایقشان انتخاب رشته نمایند . داوطلبان ابتدا می بایست رشته محل ها را بر اساس میزان علاقه خود الویت بندی بنمایند . متقاضیان همچنین می بایست سعی نمایند تا جایی که امکان دارد 20 انتخاب منطقی داشته باشند.

تعداد دفترچه های بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم

دفترچه راهنمایثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای 4 مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته و کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته منتشر خواهد شد . داوطلبان برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم در مقاطع کاردانی و کارشناسی می بایست از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اقدام نمایند .

زمان منتشر شدن دفترچه بدون کنکور آزاد

آغاز زمان منتشر شدن دفترچه بدون کنکور آزاد برای نیمسال دوم در اواخر آذر ماه خواهد بود .که لازم به ذکر است کلیه افراد قبلش می توانند سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد را برای اطلاع از شروع زمان منتشر شدن دفترچه بدون کنکور آزاد چک کنند. ونیز آغاز زمان منتشر شدن دفترچه بدون کنکور آزاد برای نیمسال اولدر نیمه دوم مرداد ماه خواهد بود.

کنکور بی کنکور 97

نحوه دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 – 98

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای اطلاع از نحوه دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 – 98 می توانند به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نسبت به دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 – 98 و خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایند .

متقاضیان می بایست تا زمان اعلام نتایج رمز و شناسه کارت را نزد خود نگه داشته باشند تا درصورت لزوم بتوانند اقدامات لازم را بعمل آورند، داوطلبین می توانند در رشته ای که مورد علاقه اشان می باشد در مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی نا پیوستهبدون کنکور ثبت نام نمایند .

دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل چه رشته هایی می باشد ؟

95 % رشته ها را در دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97-98 ارائه کرده است و ما می توانیم رشته دلخواه خود را بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و ظرفیت دانشگاه آزاد بدون آزمون انتخاب نمائیم . رشته هایی که داوطلبان می توانند ثبت نام نمایند عبارتند از :

رشته های زبان و ادبیات فارسی و ادبیات داستانی و زبان و ادبیات عربی و زبان و ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی و زبان شناسی و فقه و مبانی حقوق اسلامی و مردم شناسی و روزنامه نگاری و روابط عمومی و علوم سیاسی و تاریخ و مدیریت بازرگانی و علوم ورزشی و ......می باشند.

دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد 97

دانشگاه آزاد می توان به راحتی برای دانلود دفترچه بدون آزمون دانشگاه آزاد 97 اقدام نموده و ورود به سایت آزمون به نشانی azmoon.org مراجعه نمایید.

کافیست داوطلبان برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در موعد مقرر سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد را چک نمایند.

 azmoon.org دانشگاه آزاد

 

  • ۹۷/۰۹/۲۴
  • samaneh salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی