مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

۳۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


ورود به سامانه سجا 98 چگونه است؟

قبل از ورود به سامانه سجا توصیه می شود که حتما شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 را مطالعه نمایید و بدانید که نحوه امتیازبندی مدارس شاهد 98 و درج آن یکی از مهمترین مراحل ثبت نام می باشد که دانش آموزان باید در حد امکان از طریق مشاور انجام دهند چون سال های گذشته شاهد این بوده ایم که حتی با کسب امتیاز 100 دانش آموزان نتوانستند پذیرش این مدارس را بگیرند و دلیل آن : درج اشتباه امتیاز و یا انجام مراحل ثبت نام از طریق کافی نت بوده است و اشتباه در انتخاب مدرسه نزدیک از این رو توصیه می شود:

قبل از ورود مستقیم به سامانه سجا چیست؟ مدارس شاهد حتما برای انجام تمام مراحل ثبت نام خود، درج سهمیه های عادی، نظرات مدارس شاهد و ... از مشاوران مجرب مدارس شاهد درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 (بدون گرفتن کد و تلفن منزل)هم به صورت حضوری و هم تلفنی تماس حاصل نمایید.

توجه!: در صورت عدم ارتباط با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (به دلیل بالا بودن تماسها - اختلال در سیستم شبکه های هوشمند) لطفا مجددا تماس بگیرید.

ورود به سامانه سجا 98

لینک ورود به سامانه سجا 98 saja.medu.ir

ورود به سامانه سجا 98 یکی از پرتکرارترین سوالات دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 می باشد که نمیدانند سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98 چه نام دارد و نحوه ورود به سایت چگونه است؟ لینک مستقیم ورود کدام است ؟ آیا چه امتیازی دارند و اولویت ثبت نام با چه دانش آموزانی است؟ نحوه امتیازبندی مدارس شاهد 98 به چه صورتی است؟ و ... ما در این مقاله کامل سوالات این دانش آموزان را پاسخ خواهیم داد و شما می توانید با ورود به لینک ورود در ادامه مقاله وارد سایت ثبت نام مدارس شاهد ( سجا ) شوید.

برای ورود مستقیم به سامانه و سایت ثبت نام مدارس شاهد می توانید به سایت sajaa.ir مراجعه نمایید کلیک بر روی سایت و یا برای معرفی و راهنمای تصویری ثبت نام در سایت saja.medu.ir کلیک نمایید.

 

 

  • samaneh salehi
  • ۰
  • ۰

نحوه امتیاز بندی سهمیه حافظان قرآن کریم مدارس شاهد 98 چگونه است ؟

نحوه امتیاز بندی حافظان قرآن مدارس شاهد 98 دانش آموزان در صورت ارائه گواهی معتبر از سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف می توانند با تائید واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و با تائید در حقیقت ستاد اجرایی شاهد منطقه به ازای هر جز حفظ قرآن کریم 15 امتیاز کسب نمایند.

 

 

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد 98

نحوه امتیاز بندی سهمیه رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن ونهج البلاغه  چگونه است ؟

همچنین تمام دانش آموزانی شاهدی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح منطقه اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و استان و با تائید ستاد اجرایی شاهد منطقه  می تواند 5 امتیاز در پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 بگیرد .

 

 

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح استان اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و با تائید ستاد اجرایی شاهد منطقه  می تواند30 امتیاز بگیرد .

 

 

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح کشور اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و با تائید ستاد اجرایی شاهد منطقه  می تواند 50 امتیاز بگیرد .

 

 

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه حفظ و مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه آموزش و پرورش در سطح بین الملل اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و با تائید ستاد اجرایی شاهد منطقه  می تواند 60 امتیاز بگیرد .

 

 

حداکثر دوگواهی از منطقه پذیرفته می شود .

 

 

نحوه امتیاز بندی سهمیه رتبه اول تا سوم در مسابقات مطالعه و تحقیق طرح های شاهد و ایثارگران فرهنگی و هنری و ورزشی  چگونه است ؟

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه طرح های شاهد و ایثارگران  وفرهنگی و هنری و ورزشی و علمی در سطح منطقه اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و یا مسابقات علمی شامل المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی می تواند 5 امتیاز بگیرد .

 

 

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه طرح های شاهد و ایثارگران و فرهنگی و هنری و ورزشی و علمی در سطح استان اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و یا مسابقات علمی شامل المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی می تواند 30 امتیاز بگیرد .

 

 

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه طرح های شاهد و ایثارگران و فرهنگی و هنری و ورزشی و علمی  در سطح کشوراگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و یا مسابقات علمی شامل المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی می تواند 50 امتیاز بگیرد .

 

 

همچنین تمام دانش آموزانی که حائز رتبه اول تا سوم در مسابقات سالانه طرح های شاهد و ایثارگران  و فرهنگی و هنری و ورزشی و علمی در سطح بین الملل اگر دانش آموز حائز رتبه باشد در صورت ارائه گواهی معتبر از واحد مرتبط در اداره آموزش و پرورش منطقه و حوزه ستادی و استان و یا مسابقات علمی شامل المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی می تواند 60 امتیاز بگیرد . شایان ذکر است حداکثر سه گواهی از منطقه پذیرفته می شود که مشاوران مشاوره تحصیلی درخت دانش تمامی مراحل را انجام خواهند داد .


  • samaneh salehi
  • ۰
  • ۰


توصیه های جدی قبل از ورود به saja.medu.ir سایت

قبل از ورود به سامانه ثبت نام مدارس شاهد saja.medu.ir سایت توصیه می شود: از شرایط ثبت نام و نحوه امتیازبندی که ملاک اصلی پذیرش می باشد، نحوه انجام پیش ثبت نام که تاثیر زیادی در بالا بردن شانس قبولی دارد، انتخاب بهترین مدرسه شاهد نزدیک به محل سکونت و ... که مشاوران مجرب درخت دانش تمامی این مراحل را برا شما انجام و توضیح خواهند داد کافیست با شماره 9099072943 (بدون کدگیری و از طریق تلفن ثابت منزل) در تماس باشید.

saja.medu.ir سایت

مطالعه مقالات مفید ثبت نام مدارس شاهد در سایت sajaa.ir درخت دانش

قبل از ورود مستقیم به سایت ثبت نام مدارس شاهد حتما مقاله های پربازدید سایت جامع درخت دانش را مطالعه نمایید:(کلیک بر روی لینک مورد نظر)

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد 98

شهریه مدارس شاهد 98

نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98

پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99

چرا باید فرزندان خود را در مدارس شاهد ثبت نام کنیم؟

سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98

ورود مستقیم به saja.medu.ir سایت ثبت نام مدارس شاهد 98-99

سوالات داوطلبان ثبت نام در سامانه سجا که با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند بپردازیم و لینک ورود مستقیم به سایت را نیز ابتدای مقاله قرار داده ایم که دانش آموزان می توانند برای ثبت نام مدارس شاهد 98 در  پایه های مختلف  تحصیلی از طریق سامانه سجا ثبت نام برای مدارس شاهد انجام دهند.

برای ورود مستقیم به سامانه سجا شاهد می توانید بر روی لینک sajaa.ir کلیک نمایید و در صورت ورود مستقیم فقط برای انجام پیش ثبت نام بر روی لینک saja.medu.ir کلیک نمایید.

معرفی سایت saja.medu.ir

saja.medu.ir سایت : سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 (سایت جامع امور ایثارگران و جانبازان، خانواده شهدا و فرهنگیان و ..) جامع ترین سامانه ثبت نام مدارس فرزندان شاهد و ایثارگر و فرهنگی می باشد که خیلی از متقاضیان ثبت نام در این سایت آن را به جای سجا به اشتباه سجام و یا سجاد می نامند.

سایت سجا سایتی است که تمامی پیش ثبت نام ها در این مدارس سطح بالا در این سامانه انجام خواهد شد و داوطلبان حتما باید با ورود به سامانه سجا 98 پیش ثبت نام خود را در هر پایه ای که هستند انجام دهند که در ادامه خدمات سایت سجا، نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98، مقاطع مختلف سایت سجا و همچنین زمان و شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 و ... را مفصل توضیح خواهیم داد.

 

saja.medu.ir سایت ثبت نام مدرسه شاهد و به اختصار سجا نامیده شده است که مخفف سامانه جامع امور ایثارگر و شاهد آموزش و پرورش می باشد.

  • samaneh salehi
  • ۰
  • ۰

سامانه سجا چیست؟


سامانه سجا.

ورود به سامانه سجا 98 یکی از پرتکرارترین سوالات دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 می باشد که نمیدانند سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98 چه نام دارد و نحوه ورود به سایت چگونه است؟ لینک مستقیم ورود کدام است ؟ آیا چه امتیازی دارند و اولویت ثبت نام با چه دانش آموزانی است؟ نحوه امتیازبندی مدارس شاهد 98 به چه صورتی است؟ و ... ما در این مقاله کامل سوالات این دانش آموزان را پاسخ خواهیم داد و شما می توانید با ورود به لینک ورود در ادامه مقاله وارد سایت ثبت نام مدارس شاهد ( سجا ) شوید.

ورود به سامانه سجا 98 چگونه است؟

قبل از ورود به سامانه سجا توصیه می شود که حتما شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 را مطالعه نمایید و بدانید که نحوه امتیازبندی مدارس شاهد 98 و درج آن یکی از مهمترین مراحل ثبت نام می باشد که دانش آموزان باید در حد امکان از طریق مشاور انجام دهند چون سال های گذشته شاهد این بوده ایم که حتی با کسب امتیاز 100 دانش آموزان نتوانستند پذیرش این مدارس را بگیرند و دلیل آن : درج اشتباه امتیاز و یا انجام مراحل ثبت نام از طریق کافی نت بوده است و اشتباه در انتخاب مدرسه نزدیک از این رو توصیه می شود:

قبل از ورود مستقیم به سامانه سجا چیست؟ مدارس شاهد حتما برای انجام تمام مراحل ثبت نام خود، درج سهمیه های عادی و ... از مشاوران مجرب مدارس شاهد درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 (بدون گرفتن کد و تلفن منزل) تماس حاصل نمایید.

ورود به سامانه سجا 98

لینک ورود به سامانه سجا 98 saja.medu.ir

 

برای ورود مستقیم به سامانه و سایت ثبت نام مدارس شاهد می توانید به سایت sajaa.ir مراجعه نمایید کلیک بر روی سایت و یا برای معرفی و راهنمای تصویری ثبت نام در سایت saja.medu.ir کلیک نمایید.

  • samaneh salehi
  • ۰
  • ۰


نکات مهم در انتخاب رشته کنکور 98

نکات مهم در انتخاب رشته کنکور 98 شامل روشهایی برای انتخاب رشته خوب و مناسب داوطلبان کنکور 1398 می باشد. مهمترین دغدغه بعد از قبولی در آزمون سراسری چگونگی انتخاب رشته کنکور سراسری 98 می باشد و این مورد در بعضی از مواقع باعث ایجاد نگرانی و اضطراب در بین دانش آموزان می شود در اینجا سعی داریم با ارائه پیشنهاداتی تا حد زیادی الگوهای بهتری برای انتخاب رشته ارائه نماییم.

نکات مهم در انتخاب رشته

نکات مهم در انتخاب رشته کنکور سراسری 98

نکات مهم در انتخاب رشته 98 بیش از 20 مورد می باشد که بر اساس تجربه و آگاهی کامل از انتخاب رشته کنکور بدست می آیند و ما توصیه می کنیم چون انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 98 و سایر زیر گروهها از اهمیت بالایی برخوردارند حتما انتخاب رشته خود را به مشاور باتجربه بسپارید و اما مهمترین نکات در انتخاب رشته کنکور و یا حتی بدون کنکور:

  • انتخاب رشته مورد علاقه
  • شهر و محل تحصیل
  • شغل و بازارکار تا 4 سال آینده
  • ظرفیت دانشگاه ها و رشته ها
  • رتبه کنکور 98 در زیر گروه ها و تراز نمره فقط سال گذشته
  • نحوه اولویت بندی درست و حرفه ای
  • رتبه و تراز آخرین نفره قبولی در کنکور سال گذشته
  • توانایی در رشته
  • مشاوره از مشاور باتجربه در امر انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد

توصیه می شود: برای انتخاب رشته تخصصی کنکور سراسری 98 با در نظر گرفتن فاکتورهای جدید امسال، معرفی دانشگاه و رشته و بازار کار، معرفی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و ... می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

انتخاب رشته مورد علاقه

داوطلبین باید قبل از هر چیزی علایق خود را مشخص نمایند اینکه علاقه و کشش آنها به کدام یک از رشته ها بیشتر است تاثیر زیادی بر انتخاب هایشان خواهد گذاشت. علاقه به رشته حالتهای مختلفی دارد در بعضی از مواقع داوطلبین تنها به یک رشته خاص علاقه نشان می دهند مثلا یک داوطلب ممکن است در گروه ریاضی به رشته مهندسی عمران علاقه داشته باشد و هدف او از شرکت در کنکور تحصیل در این رشته باشد در این حالت داوطلب در انتخاب رشته دانشگاههای مختلف را بررسی می کند و بر اساس اولویت دانشگاهها از دانشگاههای برتر شروع می کند و انتخاب او تنها در شهر و دانشگاه خلاصه می شود.

حالت دوم وقتی است که داوطلب به چندین رشته علاقه دارد و بر اساس اولویت رشته ها را طبقه بندی می کند همچنین رشته ها را بر اساس شهرها و بر اساس رتبه بندی دانشگاهها انتخاب می کند مثلا ممکن است یک داوطلب در گروه علوم تجربی علاقمند به رشته های پرستاری و علوم آزمایشگاهی باشد بر این اساس انتخاب اول او رشته پرستاری در شهرهای مختلف و بعد از آن علوم آزمایشگاهی خواهد بود. حالت سوم هم ممکن است  وجود داشته باشد که داوطلب علاقه خاصی به رشته ای نداشته باشد در این صورت نظرات والدین و مشاوران  می تواند تا حد زیادی راهگشا باشد.

شهر و محل تحصیل

در انتخاب رشته دومین نکته بعد از انتخاب رشته مورد علاقه بر اساس علاقه و شرایط فردی و مشورت با دیگران ، انتخاب شهر یا دانشگاه محل تحصیل می باشد در انتخاب شهر باید به شرایط خانوادگی و فردی توجه زیادی شود بسیاری از داوطلبین ترجیح می دهند در شهر خود یا شهرهای نزدیک به ادامه تحصیل بپردازند روش مناسب و پیشنهادی هم این است چنانچه داوطلبین در شهرهای بزرگ و مرکزی هستند در همان شهرها به تحصیل بپردازند در سالهای اخیر اولویت قبولی در استان ها شامل داوطلبین همان استان می شود. البته نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که رتبه داوطلب تاثیر اصلی روی مانور دادن بر روی دانشگاه محل تحصیل دارد.

شغل و بازار کار تا 4 سال آینده

داوطلبان در انتخاب رشته در واقع تا حد زیادی شغل آینده خود را انتخاب می کنند به این نکته در هنگام انتخاب رشته معمولا دقت زیادی نمی شود و بیشتر داوطلبان در موقع انتخاب رشته به توانایی های شغلی خود در آینده توجه کمتری دارند.

انتخاب های کم اهمیت در انتخاب رشته کنکور 98

یکی از نکات مهم در انتخاب رشته که وجود دارد اولویت های داوطلبان می باشد روش معمولی و مورد استفاده بیشتر داوطلبان شروع انتخاب های دورتر و بعید تر از انتخاب اول تا رسیدن به انتخاب های ممکن تر و نزدیک تر در انتخاب های آخرمی باشد.

مهمترین نکته در این جا این است که آیا داوطلبان ترجیح می دهند رشته های کم اهمیت تر که در انتخاب های آخر خود وارد کرده اند را قبول شوند یا برای به دست آوردن رشته های بهتر یکسال دیگر صبر کنند. ذکر این نکته لازم است که در صورت قبولی دواطلبان در دانشگاههای روزانه امکان انصراف و شرکت مجدد در همان سال در سایت سنجش برای آنها وجود ندارد. هر داوطلب با توجه به شراط فردی، سنی ، خانوادگی و... ممکن است انتخاب های گوناگونی داشته باشد.

نتیجه گیری

روش انتخاب رشته برای برای هر داوطلب نسبت به فرد دیگری متفاوت است. معمولا در فرم انتخاب رشته هر کدام از متقاضیان از رشته های بهتر و پر طرفدارتر و دانشگاههای بهتر در شهرهای بهتر شروع به اولویت بندی می کنند. قبل از هر انتخابی فرد باید از توانایی ها و علایق خود آگاهی کافی داشته باشد و رشته ای را انتخاب کند که با علایق و توانایی هایش سازگاری داشته باشد همچنین با توجه به رتبه ای که داوطلب کسب نموده است انتخاب هایش بازتر یا محدود تر می شود.

استفاده از نظرات مشاوران و کارشناسان تحصیلی می تواند برای استفاده از نکات مهم در انتخاب رشته به داوطلبان کمک شایانی در این زمینه بکند. دانش آموزان عزیز می توانند برای تماس با مشاوران تخصصی درخت دانش از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 ارتباط برقرار نمایند.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام کنکور: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

  • samaneh salehi
  • ۰
  • ۰


ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98

دانشگاه آزاد همچون دیگر دانشگاه ها ی سراسری، پیام نور، غیر انتفاعی  و ... بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع مختلف و در وسعت بیشتری اقدام به پذیرش دانشجو می کند در این مقاله سعی داریم به سوالات و ابهامات داوطلبان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98 بپردازیم که تفاوت بدون آزمون و با آزمون در چیست؟ کاردانی پیوسته بدون آزمون و کاردانی ناپیوسته بدون آزمون چه تفاوتی دارند؟ و...

ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته آزاد 98

پذیرش و ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 98 براساس سوابق تحصیلی خواهد بود یعنی معدل کل دیپلم داوطلب مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت زیرا بر اساس قوانین نظام سنجش و آموزش پذیرش در 85 درصد رشته ها در مقطع های تحصیلی مختلف باید براساس سوابق تحصیلی و بدون شرکت کردن در کنکور صورت بپذیرد.

 

 

تفاوت کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد بدون کنکور در چیست؟

ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد شامل:

 

 

·          کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 98

 

 

·          کاردانی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

 

 

بالطبع رشته های ارائه شده در هرکدام از این مقاطع دارای تفاوت هایی است، مهم ترین تفاوت در شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی است زیرا که مدرک لازم ثبت نام کاردانی ناپیوسته، داشتن پیش دانشگاهی و یا فوق دیپلم می باشد اما مدرک لازم ثبت نام کاردانی پیوسته دیپلم می باشد.برای اطلاع از تفاوت کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد بدون کنکور، لیست رشته های بدون کنکور کردانی پیوسته، لیست رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته و... می توانید از طریق شماره گیری 9099072943(بدون کد و با تلفن ثابت ) با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

 

 

پیش ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98 به چه معناست؟

 

ثبت نام بدون کنکور آزاد تا چند سال پیش به صورت حضوری بود یعنی داوطلب با مراجعه به دانشگاه در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانست ثبت نام انجام دهد اما چند سالی است که دیگر بدون آزمون دانشگاه آزاد پیش ثبت نام دارد یعنی پیش ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98 به این معنی است ابتدا داوطلب به صورت اینترنتی در رشته مورد نظر ثبت نام انجام می دهد و منتظر اعلام نتایج دانشگاه آزاد مهر 98 می ماند.

 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98

زمان ثبت نام کاردانی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی 98 بر خلاف سال های قبل زودتر آغاز می شود و از نیمه دوم خرداد ماه 98 ثبت نام کاردانی پیوسته شروع خواهد شد، زمان ثبت نام کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد مهر 98 از 26 اسفند آغاز شده است.

 

 

مهلت ثبت نام کاردانی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 98

مهلت ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد بدون در نظر گرفتن احتمتا تمدید دوباره  ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98 تا 6 شهریور 98 می باشد لذا داوطلبان در مهلت مقرر باید نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98

همه داوطلبان جهت اطلاع از شرایط اختصاصی و عمومی ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org     دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد را دریافت نمایند در این قسمت مهم ترین شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98 را شرح خواهیم داد و اینکه مهم ترین شرط داشتن مدرک دیپلم در یکی از شاخه های فنی حرفه ای، کاردانش، دیپلم نظری سه ساله، دیپلم نظام قدیم و دیپلم نظام جدید آموزشی 3-3-6 می باشد.

 

 

چه کسی می تواند در ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد نیمسال اول 98 شرکت کند؟

تقریبا تمامی داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم هستند می توانند در بدون آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 98-99 شرکت نمایند اما متجانس بودن رشته تحصیلی با مدرک دیپلم داوطلب ضرورت دارد و در صورت غیر متجانس بودن باید واحد های جبرانی پاس کند.

 

 

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد مهر 98

 

 

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام کاردانی براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد شامل رشته های زیر است:

 

 

 

  • مربی بهداشت مدارس
  • کودکیاری مربی کودک
  • مدیریت خانواده – مدیریت
  • حسابداری
  • امور اداری
  • تربیت بدنی
  • الکترونیک
  • صنایع شیمیایی
  • ساختمان
  • نقشه کشی معماری
  • شهرسازی
  • نقشه برداری
  • ساخت و تولید
  • تأسیسات
  • نقشه کشی عمومی
  • مکانیک خودرو
  • صنایع نساجی
  • متالورژی
  • صنایع فلزی
  • سفال و سرامیک
  • نرم افزار کامپیوتر
  • مکانیسین ماشین های کشاورزی
  • صنایع چوب و کاغذ
  • امور دامی
  • امور زراعی و باغی
  • گرافیک
  • هنرهای تجسمی
  • طراحی و دوخت

داوطلبان و متقاضیان دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 برای اطلاع از لیست رشته های کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستان ها، تجانس رشته های کاردانی با مدرک دیپلم، دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون کاردانی دانشگاه آزاد و... می توانند از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد 9099072943 با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشند.

  • samaneh salehi
  • ۰
  • ۰


8 فاکتور مهم انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 98

ملاک های انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 98 و دانشگاه آزاد متفاوت خواهند بود اما از فاکتور های اصلی انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 98 می توان موارد زیر را مورد بررسی قرار داد:

  1. علاقه
  2. توانایی
  3. بازار کار
  4. دانشگاه
  5. رتبه و تراز
  6. رتبه و تراز آخرین نفر قبولی سال گذشته(بدون استفاده از نرم افزار انتخاب رشته!)
  7. ظرفیت دانشگاه و رشته
  8. شناخت دوره های روزانه و شبانه و پردیس، آزاد و غیر انتفاعی و رتبه های لازم قبولی
  9. و ...

اهمیت علاقه و توانایی در انتخاب رشته کنکور تجربی 98

مهم ترین فاکتور شناخت علاقه و توانایی داوطلب در انتخاب رشته آزمون سراسری تجربی می باشد زیرا که معمولا در انتخاب رشته دو موقعیت پیش خواهد آمد یا اینکه داوطلب علاقه و توانمندی های خود را نمی شناسد و یا اینکه با توجه به تقاضای بالا در رشته هایی داوطلب علاقه خود را در نطر نمی گیرد و وارد رشته ای خواهد شد که نه علاقه دارد ادامه دهد و نه توانایی لازم را دارد لذا نیاز به مشاور تخصصی برای شناخت توانیی و علاقه داوطلب از ضرورت بالایی برخوردار است.

اهمیت بازار کار در انتخاب رشته کنکور تجربی 98

از دیگر فاکتور های تاثیر گذار بر انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری بازار کار و آینده شغلی رشته می باشد زیرا که با توجه به وضع کنونی در بسیاری از رشته ها هنوز زیر ساخت های درآمد زایی در کشور وجود ندارد اما آنچه مهم است اینکه:

همواره علاقه و توانایی منجر به بازار کار خواهد شد اما صرفا بازار کار همیشه منجر به ایجاد علاقه نخواهد شد

اهمیت دانشگاه در انتخاب رشته تجربی کنکور 98

این حقیقت بر کسی پوشیده نیست که همیشه سطح دانشگاه و شهری که دانشجو در آن قرار است به تحصیل مشغول شود از اهمیت بالایی برخوردار بوده است زیرا اولا بسیاری از داوطلبان به دلیل بعد مسافت یا هر دلیلی حاضر نیستند در هر شهری درس بخوانند و دوم اینکه توجه به هزینه های دانشگاه ها بر روی انتخاب رشته داوطلب تاثیر می گذارد لذا هزینه های تحصیل در دانشگاه های پولی را بدانید:

  • هزینه پردیس خود گردان برای رشته های پزشکی در دانشگاه های سطح بالا بین 12 تا 16 ملیون و سطح پایین بین 10 الی 12 ملیون هست.
  • هزینه دانشگاه های شبانه حدودا از 800 شروع تا 1.500 هزار تومان نیز می رسد.
  • هزینه تحصیل در دانشگاه غیر انتفاعی حدودا از 700 تا 900 هزار تومان هست .
  • هزینه تحصیل در دانشگاه پیام نور از 400 تا 800 تومان می باشد.

زمان انتخاب رشته کنکور تجربی 98

با توجه به اینکه چندسالی کنکور سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده است اما انتخاب رشته آنها از هم جدا می باشد زمان انتخاب رشته کنکور سراسری پس از اعلام نتایج اولیه و از نیمه دوم مرداد 98 از طریق سایت سازمان سنجش می باشد که داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب رشته 150 کد رشته و بر اساس اولویت بندی اقدام نمایند و زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد از دهه پایانی مرداد 98 و از طریق سایت دانشگاه آزاد که داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب رشته 100 کد رشته و بر اساس اولویت بندی اقدام نمایند.

مهلت انتخاب رشته کنکور تجربی 98

مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری برای تمامی زیر گروه ها به مدت یک هفته می باشد و داوطلبانی که در این مدت اقدام به انتخاب رشته نکنند برای آنها نتیجه ای اعلام نخواهد شد.

نحوه انتخاب رشته کنکور تجربی 98

همانطور که اشاره شد نحوه انتخاب رشته برای دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد جدا از هم دیگر هست، هر چند که آزمون باهم برگزار می شود ولی برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 ملاک تراز نمره است و برای کنکور سراسری گروه آزمایشی تجربی رتبه در زیرگروه، داوطلب بر همین اساس می تواند 100 کد رشته را انتخاب نماید که نحوه اولویت بندی رشته ها مهمترین مورد می باشد.

سایت انتخاب رشته کنکور تحربی 98

سایت انتخاب رشته کنکور تجربی 98 تنها سایت سازمان سنجش به نشانی : sanjesh.org می باشد که داوطلبین باید بر اساس گروه آزمایشی و انتخاب رشته دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی کارت خریداری نمونده و نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

مراحل انتخاب رشته تجربی کنکور سراسری 1398

شرایط و مراحل ثبت نام شامل 5 مرحله می باشد که مشاوران مجرب درخت دانش با سابقه چند ساله در امر ثبت نام تمامی مراحل هم به صورت تلفنی و حضوری را انجام داده و شانس قبولی شمار را با توجه به رتبه و ظرفیت دانشگاه بالا خواهند برد. توصیه می شود برای مشاوره و راهنمای انتخاب رشته کنکور خود تمامی زیرگروه ها از جمله رشته پرظرفدار تجربی با مشاوران درخت دانش در تماس باشید.

راههای ارتباط با مشاوران مشاوره تحصیلی کنکور درخت دانش

کانال تلگرام کنکور

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

شماره تماس :9099072943

  • samaneh salehi
  • ۰
  • ۰


ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 کارشناسی لیسانس

همان گونه که در بالا اشاره کردیم ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 دارای دو نیمسال تحصیلی و دو نوبت ثبت نام ورودی می باشد که در نیمسال اول تحصیلی یعنی مهر ماه 98 زمان ثبت نام آغاز شده است و تا 6 شهریور ماه مهلت ثبت نام دارد.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی 98

در مورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر ماه 99-98 باید گفت که فعلا در سه مقطع پیش ثبت نام و یا انتاتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی داریم که این به معنای:

پیش ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 به چه معناست؟

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ورودی ترم مهر 99-98 چون یک مرحله ای می باشد و آزمونی ندارد به عنوان پیش ثبت نام می باشد که داوطلبین واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 باید در ابتدا رشته خود را انتخاب نمایند و بر اساس سوابق تحصیلی دیپلم در رشته یا مورد پذیرش قرار بگیرند و یا اولویت بعدی در نظر گرفته شود.

"باید بدانید: قبولی در هر رشته ای در دانشگاه آزاد بدون کنکور 100% تضمینی نیست"

جدول تاثیر سوابق تحصیلی دیپلم در قبولی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98

 

 

نوع دیپلم و گروه آزمایشی ریاضی تجربی انسانی معارف سایر دیپلم ها
علوم ریاضی و فنی 100 100 57.1 57.1 51.4
علوم تجربی 100 100 57.1 57.1 51.4
علوم انسانی 57.1 57.1 100 100 51.4
هنر 100 100 100 100 100
زبان های خارجه 100 100 100 100 100

یکی از مهمترین دلایل اینکه ما ترم گذشته در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم مردودی داشتیم این بود که داوطلبان و متقاضیان رشته های بدون کنکور از جدول تاثیر میزان سوابق تحصیلی اطلاع نداشتند که توصیه می شود:

مشاوره تخصصی ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 بر اساس سوابق تحصیلی مهر - بهمن

مشاوران مجرب درخت دانش با تجربه کافی در امر انتخاب رشته در رشته های بدون آزمون و بر اساس معدل می توانند بهترین رشته را با هر معدلی انتخاب نمایند، معرفی رشته های جدید بدون کنکور، بهترین رشته های بدون کنکور کدامند؟ با چه معدلی کدوم دانشگاه؟ و شرایط و توضیح دوره های جدید پاره وقت مخصوص افرادی مه نمی توانند حضور داشته باشند در دانشگاه و ... هم به صورت مشاوره تحصیلی تلفنی و هم به صورت حضوری می توانند با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) منزل تماس حاصل نمایید.

لیست رشته های تاپ دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین رشته های بر اساس سوابق تحصیلی بدون آزمون دانش گاه های آزاد تهران و کل کشور می توانید پربازدید ترین مقالات درخت دانش در زمینه رشته های بدون کنکور را مطالعه نمایید:

  • samaneh salehi
  • ۰
  • ۰

ورود به سامانه سجا


سایت ثبت نام مدارس شاهد تهران 98

سایت ثبت نام مدارس شاهد تهران 1398 با تمام استان های کشور متفاوت است و دلیل این تفاوت وجود مناطق بیشتر تا 22 منطقه در انتخاب مدرسه و جمعیت بالای این شهر و تاثیر بر قبولی در ثبت نام مدارس شاهد 98-99 می باشد که از این رو، نقش مشاور می تواند تاثیر زیادی بر قبولی در این مدارس باکیفیت باشد.

ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

مواردی که بسیاری از داوطلبان در نحوه ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99 با آن مواجه هستند شامل تاثیر محل سکونت در قبولی مدارس شاهد تهران!پیش ثبت نام مدارس شاهد تهران 98 به چه معناست؟ زمان و شرایط ورود و نحوه امتیازبندی می باشد که در این مقاله مفصل به آن می پردازیم. متقاضیان ثبت نام در مدارس شاهد با توجه به مقطع تحصیلی که قصد ورود به آن را دارند در زمان مقرر برای هر مقطع تحصیلی می توانند از طریق سامانه سجا اقدام به ثبت نام نمایند، که خیلی از دانش آموزان و داوطلبان آن را به اشتباه سامانه سجاد یا سامانه سناد می نامند.

لینک ورود به سامانه سجا تهران

لینک سایت ثبت نام سجا یا همان سایت سجا مدارس شاهد به نشانی saja.medu.ir می باشد و لینک سایت 
ورود به سامانه امور شاهد و ایثارگران نیز می توانید بر روی آن کلیک نمایید.

مشاوره ثبت نام مدارس شاهد تهران درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش با مشاوره تحصیلی و آگاهی و اطلاعات کامل در زمینه موفقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس شاهد، برنامه ریزی درسی تیزهوشان، فرم های هدایت تحصیلی؛ لیست بهترین مدارس شاهد تهران و شهرستان ها به صورت شبانه روزی می توانید:

با شماره 9099072943 (از تلفن ثابت و بدون کدگیری) با مشاوران درخت دانش در ازتباط باشید

 

ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

زمان ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99

زمان ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99 هیچ تفاوتی با سایر شهرهای کشور ندارد و تمامی مقاطع بر اساس زمانبندی خود که در زیر آورده ایم به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد:

نکته مهم: امسال با توجه به جاری شدن سیل و تغییر در زمان برگزاری ثبت نام ها و آزمون ها احتمال این وجود دارد که زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 نیز تغییر کند.

زمان ثبت نام مدارس شاهد ابتدایی تهران 98-99

مدارس ابتدایی شاهد اولین مدارس شاهدی می باشند که پیش ثبت نام آنها بر روی سامانه قرار خواهد گرفت و زمان ثبت نام مدارس شاهد ابتدایی تهران 98-99 از اول خرداد لغایت 15 خرداد 98 می باشد، برای اطلاع از لیست مدارس ابتدایی شاهد تهران می توانید کلیک نمایید.

زمان ثبت نام مدارس شاهد اول متوسطه تهران 98-99

پس از مدارس شاهد ابتدایی دومین مدارس شاهد که ثبت نام آنها بر روی سایت سجا انجام خواهد شد مربوط به ثبت نام مدارس شاهد راهنمایی یا اول متوسطه می باشد که زمان ثبت نام مدارس شاهد اول متوسطه تهران 98-99 از اول تیر لغایت 14 تیر 98 می بادشد.

زمان ثبت نام مدارس شاهد دبیرستان تهران 98-99

آخرین مقطع ثبت نام مدارس شاهد مربوط به ثبت نام مدارس شاهد دبیرستان می باشد که زمان ثبت نام مدارس شاهد دوم متوسطه تهران 98 از دهم تیر لغایت 24 تیر 98 می باشد. برای ورود به کانال تلگرام سجا کلیک نمایید.

  • samaneh salehi
  • ۰
  • ۰


لیست کامل رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 98 تهران و کل کشور

خبر فوری(16 اردیبهشت 98): رشته های بدون کنکور آزاد تهران و شهرستانها در مقطع کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) منتشر شدند.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در اوایل سال 98 برای مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته منتشر شدند که در 85 % رشته ها بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش داشتیم که در انتهای مقاله لیست رشته ها را قرار داده ایم ولی تمامی تمامی داوطلبان منتظر منتشر شدن رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی بودند که بلاخره امروز منتشر شدند.

توجه: لیست رشته های دانشگاه های آزاد تهران و شهرستانها در انتهای مقاله قرار داده ایم لطفا مقاله را کامل مطالعه نمایید.

رشته های بدون کنکور آزاد تهران

رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد تهران مهر ماه 98

با توجه به اینکه گزینش در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته 98 بر اساس معدل کل دوره کاردانی است و با توجه به تجانس گروه عمده تحصیلی داوطلب با رشته ای که در آن فارغ التحصیل شده است در صورتی که داوطلب در رشته ی غیر متجانس با گروه عمده تحصیلی خود پذیرفته شود باید دروس پیش نیاز و جبرانی گروه مورد نظر را بگذراند.

توصیه مشود: برای اطلاع از لیست کامل رشته های بدون آزمون تهران و سراسر کشور، رشته های پیراپزشکی بدون آزمون، دبیری و رشته آموزش دروس بدون کنکور در این مقطع، شرایط و معدل لازم برای قبولی، انجام تمامی مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد (تمامی مقاطع) به صورت حضوری و هم تلفنی می توانید با شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل تماس) حاصل نمایید.(در صورت مشغولی لطفا مجددا تماس بگیرید)

تجانس در کدام رشته بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 98 ضرورت دارد؟

متقاضیان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در رشته بدون کنکور مهندسی بهداشت محیط باید دارای مدرک کاردانی در یکی ار 3 رشته های قابل قبول باشند:

  • بهداشت حرفه ای
  • بهداشت عمومی
  • بهداشت عمومی گرایش مبارزه با بیماری ها
  • بهداشت محیط
  • تکنسین حفاظت محیط زیست
  • کمک مهندسی بهداشت
  • تکنولوژی محیط زیست
  • علوم آزمایشگاهی

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی آزاد تهران و شهرستانها 98

مقطع کارشناسی ناپیوسته یکی از مقاطعی می باشد که تنوع رشته در آن زیاد است در این قسمت لیست رشته های پرطرفدار کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ماه نیمسال اول 98-99 را ارائه می دهیم:

  • حسابداری
  • تربیت بدنی و علوم ورزشی
  • مهندسی تکنولوژی برق
  • مهندسی فناوری مکانیک خودرو
  • مهندسی نرم افزار کامپیوتر
  • مهندسی اجرایی عمران
  • معماری
  • ارتباط تصویری
  • گرافیک
  • رشته های آموزشی
  • ICT
  • و...

قبل از مطالعه دفترچه رشته های بدون کنکور مقطع مختلف دانشگاه آزاد از جمله رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی می خواهیم به این سوال پرتکرار داوطلبان بدون آزمون این نیمسال یعنی ترم مهر نیسمال اول 98-99 که با مشاوره تحصیلی تلفنی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم؟ برای نیمسال اول مهر 98 دانشگاه آزاد لیست رشته های پزشکی بدون کنکور آزاد که به دفترچه خود اضافه خواهد کرد کدامند!!!؟؟؟

رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر 98 تهران کدامند؟

لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران ورودی ترم مهر ماه 98 بر خلاف سال های گذشته که در شهریور ماه منتشر می شد از اسفند ماه 97 منتشر شد و ما شاهد این هستیم که نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز تغییر کرده است، رشته های بدون کنکور دانشگاه های آزاد تهران ورودی مهر 98 تمامی رشته ها (95%) در تمامی گروه های آزمایشی را بر خلاف ترم بهمن سال گذشته پذیرش داریم برای اطلاع از لیست رشته ها در انتهای مقاله بر روی نام رشته کلیک نمایید.

"صفر تا صد ثبت نام بدون آزمون خود را در رشته مورد علاقه به مشاوران درخت دانش بسپارید"

برای اطلاع از رشته های جدید بدون کنکوردانشگاه آزاد، شرایط ومعدل لازم برای ورود به رشته ها، موقعیت مکانی و دانشگاه های مورد پذیرش رشته های پرطرفدار تهران، لیست رشته های جدید اعلام شده برای نیمسال اول 98، لیست رشته های پزشکی بدون کنکور می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید ویا ادامه مقاله را کامل مطالعه بفرمایید

لیست رشته های تاپ بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر 98

توجه: برای اطلاع از شرایط ورود و نحوه ثبت نام هر کدام از رشته های بدون کنکور می توانید بر روی نام رشته کلیک نمایید.برای اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران نیز ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور

رشته دامپزشکی بدون کنکور

رشته میکروبیولوژی بدون کنکور

رشته زیست شناسی بدون کنکور

رشته های پزشکی بدون کنکور

رشته های پیراپزشکی بدون کنکور

رشته حقوق بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور

رشته بازیگری بدون کنکور آزاد تهران

مهندسی کامپیوتر بدون کنکور

رشته مهندسی عمران بدون کنکور

رشته مهندسی نفت بدون کنکور

رشته موسیقی بدون کنکور

رشته گرافیک بدون کنکور

رشته اقتصاد بدون کنکور دانشگاه آزاد

روان شناسی بدون کنکور آزاد تهران

رشته داروسازی بدون کنکور کیش

رشته تربیت بدنی بدون کنکور

پرستاری بدون کنکور

رشته مدیریت بازرگانی بدون کنکور

رشته حسابداری بدون کنکور

رشته مترجمی زبان انگلیسی بدون کنکور

رشته کارگردانی بدون کنکور

برای اطلاع از نحوه و شرایط تحصیل بدون کنکور در رشته های پزشکی و پیراپزشکی خارج از کشور(روسیه)، با هزینه پایین بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

رشته های پزشکی بدون کنکور روسیه

لیست دانشگاه های بدون کنکور آزاد تهران کدامند و چه رشته هایی دارند؟

دانشگاه های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران که رشته های بدون آزمون را ارائه می دهند از سطح علمی خیلی بالایی برخوردار هستند و مدارک بدون کنکور آنها هیچ تفاوتی با با آزمون ندارد

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم تحقیقات

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز

رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال

رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب

رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق

رشته های بدون کنکور آزاد تهران جنوب

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه یادگار امام

دانلود دفترچه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 98

دانلود دفترچه رشته های بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی 98-99 برای سه مقطع منتشر شده اند که بر اساس دفترچه ثبت نام داوطلب می توانید 20 کد رشته انتخاب نماید که هر کدام از رشته ها شرایط ورود خاصی را دارند که توصیه می شود قبل از ثبت نام با مشاوران مجرب درخت دانش در ارتباط باشید.

برای دریافت دفترچه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک نمایید.

توصیه می شود:  برای اطلاع از رشته های بر اساس سوابق و مشاوره انتخاب آنها در دفترچه کنکور سراسری 98 می توانید انتخاب رشته کنکور سراسری 98 بر روی لینک کلیک نمایید.

آیا رشته حقوق یا مهندسی پزشکی و میکروبیولوژی را بدون کنکور در تهران و شهرستانها داریم؟

این نیمسال بر خلاف سال های گذشته نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم در رشته های بدون کنکور آزاد تهران رشته حقوق بدون کنکور، میکروبیولوژی و مهندسی پزشکی بدون آزمون و... رشته هایی که برای نیمسال اول پرطرفدار بودند را در دفترچه این ترم بهمن ماه شامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 تهران(تهران غرب) در دوره تمام وقت نبوده ایم.

ولی در دوره پاره وقت اکثر رشته ها را دانشگاه آزاد تهران پذیرش دارند که برای اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت دوره پاره وقت و تمام وقت لیست رشته های تجربی بدون کنکور بهمن ماه، پزشکی بدون کنکور می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

توجه: در انتهای مقاله لیست رشته های بدون آزمون استانها و شهرستانهای سراسر کشور را قرار داده ایم.

رشته های بدون کنکور آزاد تهران

آیا رشته های پزشکی را بدون کنکور دانشگاه آزاد داریم یا نه!!

بسیاری از داوطلبین رشته های بدون کنکور آزاد تهران و سراسر کشور با سردرگمی زیاد زمانی که با مشاوران درخت دانش تماس می گیرند این سوال را می پرسند که آیا رشته های پزشکی بدون کنکور یا پیراپزشکی را در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران یا دانشگاه های پردیس داریم یا نه!!؟

درجواب باید به همه این عزیزان گفت که تنها رشته های آزمایشاهی را بدون کنکور در دانشگاه های آزاد تهران  و شهرستانها داریم و این امید را داریم که برای نیسمال اول 98 رشته های پیراپزشکی و حتی رشته های پزشکی بدون کنکور به لیست رشته های دانشگاه آزاد اضافه شوند.

لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 و حتی رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد، پیراپزشکی بدون آزمون دانشگاه آزاد را هر نیمسال تحصیلی دانشگاه آزاد بدون آزمون به لیست رشته هایش اضافه کرده و ما شاهد بودیم که رشته پذیرش بدون کنکور دامپزشکی و رشته میکروبیولوژی بدون کنکور و رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور، زیست شناسی و... بدون آزمون در بهمن ماه 97 و مهر ماه 98 پذیرش داشته ایم.

مشاوره رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم ورودی بهمن 97-98

برای اطلاع از رشته های جدید بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال دوم 97-98 تهران و شهرستان ها و همچنین شرایط جدید و معدل لازم ورود به هر کدام از رشته های بدون کنکور، رشته های پزشکی بدون کنکور در ایران، مدارک و نحوه و مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 و بالا بردن شانس قبولی با معدل پایین و زمان شروع ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن (مهم) می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید، و یا ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

برای رزرو وقت و جلسه مشاوره حضوری ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و رشته های بدون کنکور سراسری می توانید از طریق شماره تلگرام 6196-380-0903 هماهنگی لازم را انجام دهید.

برای از دست ندادن زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستانها نیمسال اول 98 توصیه می شود که عضو کانال تلگرام بدون کنکور درخت دانش شوید.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد به تفکیک گروه آزمایش ها 98-98

یرای مشاهده لیست رشته های بدون کنکور تجربی_ریاضی_علوم انسانی_زبان و هنر دانشگاه آزاد بهمن ماه ۹۷ باید تا زمان انتشار دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 منتظر بمانیم.

برای سال 98 پذیرش رشته های بدون کنکور افزایش 15 درصدی نسبت به سال های گذشته داشته است، بیشتر رشته های بدون کنکور همان رشته های بدون آزمونی هستند که در بهمن ماه دانشگاه آزاد پذیرش داشته اند.

برای اطلاع از رشته های بدون کنکور تجربی کدامند؟ بهمن ماه و همچنین رشته های بدون کنکور ریاضی و انسانی و... نیمسال دوم دانشگاه آزاد بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید:

رشته های هنر بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه

رشته های بدون کنکور تجربی بهمن دانشگاه آزاد

رشته های بدون کنکور ریاضی دانشگاه آزاد بهمن ماه

رشته های بدون کنکور علوم انسانی دانشگاه آزاد

رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته و ناپیوسته در دوره های تمام وقت و پاره وقت امسال با تنوع بیشتری پذیرش انجام می شود.

رشته های بدون کنکور نیمسال اول

 " کنکور بی کنکور !!! "

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سراسر کشور 99-98

جهت مشاوره و راهنمایی درباره کد رشته محل ها و ظرفیت ها و رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد استانها و شهرستانها بر اساس تراز دانشگاهها کافیست بر روی آنها کلیک نمایید:

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز

بدون کنکور دانشگاه آزاد مشهد

رشته های بدون کنکور آزاد تبریز

رشته های بدون کنکور آزاد اصفهان

ثبت نام بدون کنکور آزاد تهران غرب

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شیراز

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مراغه

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیشابور

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ارومیه

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اردبیل

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزادخراسان جنوبی

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مازندران

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد همدان

رشته های بدون کنکور آزاد گیلان

رشته های بدون کنکور بهمن ماه آزاد کرمانشاه 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رشته های بدون کنکور آزاد تهران، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اهواز بهمن ماه 98، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد رشت 98، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد لرستان 98، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زنجان 98، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد شیراز،رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کشور با مشاوران درخت دانش تماس حاصل فرمایید.

دوستان باید توجه داشته باشند خیلی از رشته های بدون کنکور بهمن ماه 98 در لیست رشته های پایین ذکر نشده اند به این دلیل که هنوز دفترچه ثبت نام نیمسال دوم 98 منتشر نشده است، به محض منتشر شدن دفترچه در کانال تلگرام درخت دانش اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

 

 برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید رشته های بدون کنکور آزاد تهران با شماره تماس 9099072943 با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشند، و یا لیست رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور تهران و مراکز استان ها را در سایت جامع سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org با دقت مطالعه نمایید.

  • samaneh salehi