مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون ورودی نیمسال دوم بهمن 99-98

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مقطع کاردانی (فوق دیپلم) بر اساس سوابق تحصیلی شامل دو مقطع کاردانی و دو مقطع کارشناسی می باشد منتشر شدند که شرایط ورود به هرکدام از مقاطع با هم متفاوت است، در این مقاله کامل 4 مقطع را مورد بررسی قرار خواهیم داد اول از هر چیز ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99 شامل دو دوره می باشد:

  1. کاردانی پیوسته
  2. کاردانی ناپیوسته

آغاز ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی پیوسته نیمسال دوم ورودی بهمن 99-98

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی پیوسته 98 امروز 18 تیر ماه 98 آغاز شد، اول از هر چیز مقطع کاردانی پیوسته برای چه داوطلبانی می باشد؟ و شرایط انتخاب رشته در این مقطع به چه صورتی می باشد؟ آیا می توان هر رشته ای را در این مقطع انتخاب کرد؟

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی پیوسته 98 برای داوطلبانی می باشد که تنها مدرک دیپلم دارند، هم دیپلم نظری و هم دیپلم فنی و مدرک بالاتری ندارند، این دسته از داوطلبان می بایست رشته ای را انتخاب کنند که با رشته دیپلم خود متجانس باشد به استثنای چند رشته که اکیدا توصیه می شود برای اطلاع از رشته های جدید، بازار کار آنها، جدول تجانس با معدل ورودی؟ لیست و آدرس دانشگاه ها، باچه معدلی چه رشته ای؟! و .. با مشاوران مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل در تماس باشید.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی ناپیوسته ترم بهمن ماه 98-99

ثبت نام دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی مقطع و دوره کاردانی ناپیوسته در سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور برای داوطلبانی واجد شرایطب می باشد که دیپلم نظام قدیم، مدرک پیش دانشگاهی، و .. دارند و قصد ادامه تحصیل در دوره کاردانی دارند و یا رشته ی مورد علاقه آنها در دوره کاردانی ناپیوسته ارائه شده است.

به عنوان مثال: رشته دامپزشکی بدون کنکور را فقط در دوره کاردانی ناپیوسته آزاد بر اساس سوابق تحصیلی 99-98 داریم که آزمون ندارد و خیلی از داوطلبین این مقطع را به خاطر این رشته انتخاب نموده اند، توصیه مش ود برای اطلاع از رشته های تجربی بدون کنکور و پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران مجرب درخت دانش در تماس باشید.

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته آزاد بهمن 98 اعلام شد

شرایط ثبت نام ورود به رشته های ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور 98 آزاد به این صورت است که حتما داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم می باشند می توانند رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را انتخاب نمایند، در مورد تجانس رشته ها نیز بر اساس شرایط، دانشجو می تواند در هر رشته ای که علاقه دارد ادامه تحصیل دهد ولی توصیه می شود در مورد درسهای پیش نیازی و غبر مرتبز حتما با مشاوران ما در ارتباط باشند.

چه کسانی نمی توانند در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 کارشناسی ناپیوسته انتخاب رشته نمایند؟

تمامی افرادی که مدرک کاردانی دانشگاه های معتبر دارند از جمله دانشگاه علمی کاربری و ... می توانند در این مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون اقدام به انتخاب رشته نمایند، در صورت مرتبط نبودن رشته انتخابی با رشته دوره کاردانی دانشجو از 8 تا 18 واحد بر اساس رشته پیش نیاز باید بگذراند.

درج کردن کد رشته کاردانی و کد دانشگاه در ثبت نام دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته الزامی است

برای مشخص کردن کد و عنوان رشته تحصیلی کاردانی و همچنین دانشگاه محل تحصیل دوره کاردانی در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیسمال اول 98 می توانید با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

دریافت دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ترم مهر 98-99

برای دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی، شرایط و ضوابط، نحوه ثبت نام می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دفترچه کاردانی به کارشناسی ناپیوسته مهر 98

تفاوت اصلی باکنکور و بدون کنکور دانشگاه آزاد 99-98 بهمن

تنها تفاوت پذیرش بدون کنکور و با کنکور در نحوه ی پذیرش خواهد بود و تفاوتی میان این دو در مقدار شهریه و یا ارزش مدرک نهایی دریافتی وجود ندارد، فقط توجه داشته باشید که داوطلبانی که بر اساس سوابق تحصیلی پذیرفته می شوند حق انتقالی و یا مهمان را در شهر های دیگر ندارند. واین موضوع اهمیت یک انتخاب رشته خوب و بی نقص را مشخص میکند. چرا که اگر داوطلبی به اشتباه انتخاب رشته نماید. نمیتواند به شهر دیگری انتقالی بگیرد و دچار مشکلات زیادی می شود.

لذا از شما خواهشمندیم که نهایت دقت را در انتخاب رشته نمایید و قبل از آن با یک مشاور کارآزموده گفت و گو نمایید و با یکدیگر اولویت ها را مشخص کنید که دچار اشتباه و پشیمانی نشوید. مرکز مشاوره درخت دانش با دارا بودن بهترین و مجرب ترین مشاوران تحصیلی پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهد بود.

پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد بدون آزمون به چه معناست؟

بذیرش بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی یعنی اینکه معدل کتبی دیپلم تعین کننده رشته و دانشگاه داوطلب در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می باشد.

حتی در بعضی از دانشگاه ها تنها داشتن مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی با توجه به مقطع تحصیلی انتخابی کافی است و با هر معدلی می توانید در آن ها پذیرفته شوید.

برای اطلاع از اینکه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی شامل چه کسانی می شود و رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستان ها کدامند، آیا رشته های پزشکی و پیراپزشکی را بدون آزمون داریم و معدل لازم برای ورود به آنها می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کد گیری با مشاوران درخت دانش تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را از آن ها بخواهید.

مزایای سوابق تحصیلی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98

از بزرگترین مزایای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 این است که داوطلبانی که به هر دلیلی برای ورود به دانشگاه در مهرماه 98 ثبت نام نکرده اند می توانند این فرصت را خواهند داشت که از دوستان خود جا نمانند و در راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد 98 در کلاس حاضر شوند و دیگر لازم نیست یک سال منتظر بمانند تا دوباره در کنکور شرکت کنند کما اینکه در رشته مورد نظرشان قبول شوند یا نه.

همچنین داوطلبانی که از رشته خود راضی نیستند و یا در رشته ای قبول نشده اند شانس این را خواهند داشت که دوباره در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم ثبت نام نمایند و قبول شوند، گرچه از نظر بسیاری از داوطلبان پرونده کنکور دیگر بسته شده است. اما به داوطلبان شرکت در دانشگاه عرض میکنیم که ورود به دانشگاه در سال تحصیلی 98-99 برای نیمه ی دوم یعنی از بهمن ماه در بسیاری از شعبات دانشگاه آزاد اسلامی ممکن است.

نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 نیمسال دوم بهمن ماه

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مهر ماه 98 از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانیazmoon.org انجام میشود.

ابتدا میبایست از طریق سایت دانشگاه آزاد, یک کارت اعتباری خریداری نمایید.( البته در صورتی که شما قصد انتخاب رشته در چند گروه تحصیلی را داشته باشید باید به تعداد گروه های تحصیلی که قصد انتخاب رشته در آن را دارید کارت اعتباری خریداری نمایید.) پس از خرید کارت اعتباری می بایست نام کاربری و کلمه عبور خودرا برای مراحل بعدی نزد خود نگهدارید.

سپس دوباره وارد سایت دانشگاه آزاد شوید و با توجه به مقطع انتخابی خود وارد لینک ثبت نام شده و نام کاربری و کلمه عبور خودرا وارد نموده و سپس اطلاعات فردی و سوابق تحصیلی خود را با دقت وارد نمایید. پس از وارد نمودن اطلاعات وارد پنل انتخاب رشته می شوید. که در آن می توانید حداکثر 20 کدرشته محل را براساس اولویت های خود ومحل واحد دانشگاهی انتخاب نمایید

سایت ثبت نام دانشجویان متقاضی رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org می باشد که امسال ۹۸ انتقال یافته با سایت

نکات مهم قابل توجه در مراحل ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور نیمسال دوم 99-98

  • امکان ویرایش اطلاعات در سیستم انتخاب رشته دانشگاه آزاد وجود ندارد پس با نهایت دقت انتخاب رشته نمایید.
  • قبل از انتخاب رشته دفترچه ثبت نام را با دقت مطالعه نمایید و کدرشته محل های مورد نظر را جدا نمایید.

مشاور تحصیلی بدون کنکور آزاد درخت دانش

در صورتی که در رابطه با نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد, مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نوبت بهمن ماه 97-98, در لیست رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 سراسر کشور برای مهر 98, در انتخاب رشته ها و شهرها و یا در باره نحوه پذیرش و مدارک مورد نیاز در هر دانشگاه سوالی دارید می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون کدگیری پاسخ سوالات خودرا از مشاوران در اینستگرام درخت دانش بخواهید.

  • samaneh salehi
  • ۰
  • ۰

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی نیمسال دوم بهمن 98-99

ثبت نام بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه جامع علمی کاربردی همانند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 بر اساس معدل کتبی و کل دیپلم و رشته های متنوع می باشد که شرایط ورود به هر کدام از رشته ها متفاوت می باشد، زمان ثبت نام معمولا در اوایل بهمن ماه می باشد و نکته مهم در ثبت نام رشته های بدون آزمون علمی کاربردی تجانس رشاته ها می باشد که دارای اولویت قبولی می باشد و تا حدی تعیین کننده قبولی دانش آموز در گرایش مورد علاقه خود می باشد که ئتوصیه می شود.

برای اطلاع از شرایط ورود به هر کدام از رشته ها بر اساس معدل، لیست کامل رشته ها، موقعیت دانشگاه ها و سطح علمی متفاوت آنها، انجام تمامی مراحل ثبت نام به صورت حضوری و تلفنی و .. می توانید با مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق شماره کیری شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

با مشاوران درخت دانش علمی شو کاربردی شو

تاریخچه دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه جامع علمی کاربردی یک دانشگاه نیمه دولتی است و زیر نظر وزارت علوم, تحقیقات و فناوری اداره میشود. تاسیس  دانشگاه جامع علمی کاربردی  در سال 1370 به تصویب رسید. امروزه بیش از 1000 مرکز آموزشی در سطح کشور دارد. این دانشگاه با هدف افزایش سطح مهارت شاغلین بخش های مختلف اقتصادی و افزایش مهارت های حرفه ای دانش آموختگان مراکز آموزشی که فاقد تجربه ی اجرایی میباشند تاسیس شده است. این دانشگاه بهترین گزینه برای شاغلینی است که قصد ادامه تحصیل داشته و همچنین افرادی که نمی توانند به صورت تمام وقت در طول هفته در کلاس حاضر شوند.

از دیگر مزیت های این دانشگاه که باعث افزایش آمار متقاضیان ورود به آن می شود می توان به شهریه ی پایین(پیش بینی می شود شهریه هرترم دوره کاردانی این دانشگاه ها زیر یک میلیون تومان باشد), تنوع رشته ها و تعداد زیاد مراکز آن در بسیاری از شهرهای کوچک و بزرگ اشاره نمود.دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته به صورت بدون کنکور در دو نوبت دانشجو می پذیرد.

دانشگاه علمی کاربردی از پیشتازان حذف کنکور است و هرساله در دونوبت مهر و بهمن اقدام به پذیرش دانشجو بدون کنکور می نماید. پذیرش بدون کنکور راه را برای متقاضیان ورود به دانشگاه آسان نموده و سد عظیم کنکور را از میان برداشته است. در پذیرش بدون کنکور معدل دیپلم ملاک پذیرش خواهد بود و حتی زمانی که داوطلب در جلسه ی کنکور حاضر نبوده نیز می تواند وارد دانشگاه شود.

اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی نیمسال دوم 98

بر اساس اطلاعیه منتشر شده سازمان سنجش مبنی بر پذیرش دانشجو در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه این نظام آموزشی مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی بهمن سال 98 در تعداد زیادی از رشته ها پذیرش انجام می شود.

شرایط اختصاصی و عمومی برای ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

گزینش دانشجو در هر یک از  رشته محل های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه  معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه های /ازاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه های علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می گیرد.

تحویل مدارک اصلی در زمان پذیرش ضروری می باشد، برای دریافت مدارک لازم، نحوه و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

شرایط ثبت نام بدون کنکورعلمی کاربردی

از شرایط پذیرش در دوره کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی داشتن مدرک دبپلم معتبر می باشد. و داوطلب با هر مدرک دیپلم در یکی از شاخه های تحصیلی می تواند در دوره های علمی کاربردی کاردانی بدون کنکور شرکت کند و لزومی بر مرتبط بودم نوع دیپلم و رشته انتخابی نمی باشد. و از شرایط پذیرش بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی دارا بودن مدرک کاردانی در هر رشته ای میباشد. یعنی در پذیرش بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته نیز لزومی بر ارتباط بین رشته کاردانی و کارشناسی نیست.

معدل خاصی به عنوان ملاک قبولی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مشخص نشده است و در مقایسه ی معدل داوطلبین متقاضی در هر رشته و دانشگاه با یکدیگر پذیرش داوطلب با معدل بهتر انجام می پذیرد. البته باید توجه داشت که فقط صرف معدل ملاک پذیرش نخواهد بود و برای داوطلبانی که مدرک آن ها مرتبط با رشته ی انتخابی باشد اولویت هایی در نظر گرفته شده است. همچنین در ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی نیمسال دوم سهمیه های آزاد, شاغلین, رزمندگان و ایثارگران, خانواده شهدا و سهمیه ی بومی گزینی وجود دارد.

تبصره زمان فارغ التحصیلان

دانش آموزان سال آخر متوسطه که حداکثر تا تاریخ 30/11/97 فارغ التحصیل شده اند می توانند برای ثبت نام با خرید کارت اعتباری با مبلغ 22000 تومان اقدام نمایند.

تذکرات مهم ثبت نام بدون کنکورعلمی کاربردی نیمسال دوم 98

مواردی که باید حتما صادقانه و صحیح تکمیل شود.

مسئولییت صحت کلیه مندرجات تکمیل شده فرم تقاضانامه به عهده داوطلب خواهد بود.

مندرجات فرم تقاضانامه قابل تغییر نمی باشد، بنابراین داوطلب باید در زمان تکمیل اطلاعات نهایت دقت را انجام دهد.

داوطلب باید از تمامی صفحات ثبت نام خود پرینت و فایل پی دی اف را تهیه نماید که این موضوع توسط مشاورین درخت دانش کامل انجام می گیرد.

به داوطلبان توصی می شود در انتخاب کدرشته های خود دقت لازم را مبذول نمایند چون تغییر و جابه جایی امکان پذیر نمی باشد

 زمان ثبت نام بدون کنکورعلمی کاربردی نیمسال دوم 98-99

در سال تحصیلی 97 ثبت نام در بهمن ماه انجام شد و سال تحصیلی 98 به محض منتشر شدن دفترچه ثبت نام در کانال اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد. داوطلبان می توانند در نیمه دوم دی ماه 97 برای ثبت نام خود اقدام نمایند.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

جهت دریافت اطلاعات و رفع سوالات و ابهامات تحصیلی خود برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99، ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی نیمسال دوم، در سراسر ایران بدون نیاز به گرفتن پیش شماره از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099072943  تماس بگیرید تا مشاوران مجرب و آگاه درخت دانش شما را در رفع نیازهای تحصیلی و ارائه اطلاعات به روز راهنمایی نمایند.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • samaneh salehi
  • ۰
  • ۰

نیمسال دوم ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور به چه معناست؟

قبل از این که به این سوالات جواب دهیم در مرحله اول باید بدانید که اصلا نیمسال اول یا نیمسال دوم چیست؟ ثبت نام بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد هر سال شامل دو نیمسال می شود: نیمسال اول مهر ماه و نیمسال دوم بهمن ماه 98-99 که در این مقاله به ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن 98-99 ورودی ترم بهمن ماه سال 1398 می پردازیم که دانشجویان آغاز سال تحصیلیشون از بهمن ماه بوده و ورودی 98-99 خواهند شد.

راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 با نیمسال اول آن تفاوت هایی از نظر شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 ورودی ها، تعداد شرکت کننده ها، شرط معدل پایین و مهمترین تفاوت در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و دانشگاه ها می باشد و ملاک اصلی قبولی بر اساس سوابق تحصیلی اول معدل کتبی دیپلم و دوم معدل کل دیپلم می باشد.

راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 شامل انجام صحیح و درج درست معدل و آپلود عکس و درنهایت انتخاب رشته بر اساس فاکتورهای مهم اولویت بندی می باشد(6 مرحله ای بودن ثبت نام) که اکیدا توصیه می شود برای انتخاب رشته ای هدفمند و شناخت رشته های جدید مورد پذیرش از راهنمایی های مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی درخت دانش استفاده کنید(مشاوره حضوری و تلفنی) و این مقاله را کامل مطالعه نمایید.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98

ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم 98 در مقاطع (کارشناسی پیوسته و ناپیوسته - کاردانی پیوسته و ناپیوسته) از نیمه دوم آذر ماه یعنی 15 آذر 98 آغاز می شود و مهلت ثبت نام بدون آزمون آزاد ترم بهمن ماه نیز تا اواخر دی ماه 98 می باشد با این تفاوت که بر خلاف ترم گذشته (مهر ماه) تمامی رشته های بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد تهران و شهرستان ها را پذیرش داریم.

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 97

شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98 افزایش یافت!!

شهریه و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم به شرح زیر می باشد:

شهریه در مقطع کارشناسی در رشته ها متنوع خواهد بود به طوری که در بعضی از رشته ها به سقف 2500000 تومان هم خواهد رسید اما برای رشته های نظری تا 1500000 میلیون تومان خواهد بود.

در کاردانی با شهریه ثابت 500 هزار تومان و تا سقف 1350000 میلیون تومان خواهد بود.

سایت ثبت نام و انتخاب رشته سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه

متقاضیان عزیز در موعد مقرر شده می توانند با مراجعه به سایت azmoon.org  با خرید کارت اعتباری ثبت نام خود را به انجام برسانند.

ثبت نام اینترنتی دو مرحله ای می باشد، دوستان می توانند مرحله دوم را بعد دریافت کد رهگیری انتخاب رشته به انجام برسانند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوعات،نحوه ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98-99، رشته های بدون کنکور بهمن ماه گروه تجربی، رشته های بدون کنکور بهمن ماه ریاضی، رشته های بدون کنکور بهمن ماه گروه انسانی، مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور و ….. می توانید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران درخت دانش در تماس باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • samaneh salehi
  • ۰
  • ۰

زمان دقیق اعلام نتایج بدون کنکور سراسری مهر 98 مشخص شد

زمان اعلام نتایج بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری که شامل سه دانشگاه بالا می باشد هشت مهر ماه 98 ( 8 مهر) بر روی سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری قرار خواهد گرفت و تفاوتی در زمان اعلام نتایج دانشگاه ها نمی باشد.

توصیه می شود جهت اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج و مشاهده نتایج خود عضو کانال تلگرام و اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش شوید و یا می توانید برای مشاهده نتایج بر اساس سوابق تحصیلی سراسری 98 با مشاوران ما از طریق شماره 9099072943 (بدون کد گیری و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

سایت اعلام نتایج بدون کنکور سراسری مهر ماه 98

سایت و سامانه اعلام نتایج بدون آزمون سراسری نیمسال اول مهر ماه 98 سایت sanjesh.org می باشد که داوطلبان می توانند با در دست داشتن مشخصات ثبت نام نتیجه انتخاب رشته بدون آزمون ۹۸ خود را مشاهده نمایند.

"دریافت نتایج بدون آزمون دانشگاه سراسری ترم مهر 98 خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور سراسری نیمسال اول 98

برای مشاهده و دریافت نتایج بدون کنکور دانشگاه سراسری می بایست داوطلبین با در دست داشتن شماره پرونده و کد رهگیری 12 رقمی ثبت نام که در بالای رسید انتخاب رشته از سیستم دریافت نموده اند را در قسمت اعلام نتایج سراسری سایت سنجش وارد نموده و نتیجه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری خود را مشاهده نمایند.

[caption id="attachment_18977" align="aligncenter" width="300"]نتایج بدون کنکور سراسری مهر 98 نتایج بدون کنکور سراسری مهر 98[/caption]

زمان مراجعه حضوری برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور سراسری بعد از دریافت نتایج

یکی از پرتکرارترین سوالات داوطلبان بدون کنکور سراسری این است که به این که دهه اول مهر ماه نتایج منتشر خواهد شد پس کی به دانشگاه پذیرفته شده مراجعه کنیم معمولا روز بعد از اعلام نتایج تمامی داوطلبان می توانند به دانشگاه مورد پذیرش واقع شده مراجعه نمایند و کلاسها به صورت رسمی از 15 مهر ماه 98 برای این دسته از داوطلبان که نتایج با تاخیر داشته اند منتشر خواهد شد و به داوطلبان توصیه می کنیم که اصلا نگران این موضوع نباشند.

سوالات متداول Frequently Asked Questions

  • داوطلبانی که دانشگاه آزاد نیز مورد پذیرش قرار گرفته اند در صورت قبولی در نتایج بدون کنکور سراسری 98 نیز می توانند در این دانشگاه ها ثبت نام کنند ؟

بله داوطلبانی که همزمان در دو دانشگاه بدون کنکور مورد پذیرش قرار بگیرند می توانند رشته دلخواه خود را انتخاب نمایند و در صورت ثبت نام در دانشگاه آزاد و قبولی در دانشگاه سراسری می توانند مدارک ثبت نام خود را گرفته و به دانشگاه سراسری مراجعه نمایند.

  • تنها سایت اعلام نتایج بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری کدام سایت است ؟

تنها سایت اعلام نتایج این مرحله از ثبت نام بدون آزمون کنکور 98 سایت سنجش و پذیرش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد در قسمت سراسری سامانه داوطلبان می توانند نتیجه خود را دریافت کنند.

  • با شروع شدن نیمسال تحصیلی آیا با اعلام نتایج این مرحله دانشجویان مهر ماه وارد دانشگاه خواهند شد ؟

بله این ثبت نام و انتخاب رشته برای نیمسال اول مهر ماه می باشد و دانشجویان ورودی مهر 98 خواهند شد و جای نگرانی نخواهد بود.

  • مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه ها بعد از دریافت نتایج بدون آزمون سراسری مهر ماه 98 ؟

مدارک لازم جهت ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور سراسری 4 قطعه عکس 3 *4، کارت ملی، شناسنامه، آخرین مدرک تحصیلی داوطلب

  • samaneh salehi
  • ۰
  • ۰

رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال 98-99

  • لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال بهمن ماه 98؟(مطالعه مقاله)
  • نحوه ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد نیمسال دوم دوم 98-99؟
  • زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98؟
  • شرایط ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه تهران شمال؟
  • ظرفیت رشته های بدون کنکور تهران شمال به تفکیک رشته ها؟
  • نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد تهران شمال؟

برای دریافت اطلاعات بیستر از نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99، تکمیل ظرفیت مهر ماه 98 می توانید این مقاله را مطالعه نمایید و در صورت نیاز می توانید برای دریافت اطلاعات به روز شده و دقیق با مشاوران درخت دانش از طریق تلفن ثابت شماره 9099072943 را بدون نیاز به گرفتن کد تماس حاصل بفرمایید.

ثبت نام بدون کنکور در رشته های بهمن ماه دانشگاه آزاد تهران شمال 98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال در سالهای اخیر با استقبال زیادی از متقاضیان و داوطلبان بدون کنکور همراه بوده و بیشتر دلیل انتخاب داوطلبان برای دانشگاه آزاد تهران شمال درجه علمی دانشگاه و همچنین تنوع رشته های این دانشگاه با موقعیت مکانی بهتر می باشد. رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال، از تنوع خوبی برخوردار می باشد و همچنین داوطلبان معمولا برای انتخاب های اول خود ترجیح می دهند دانشگاه آزاد تهران شمال یکی از گزینه های انتخاب آنها باشد. دانشگاه آزاد تهران شمال از نظر علمی رتبه خیلی خوبی را به خود اختصاص داده است.

در اینجا سعی داریم لیست کامل رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال را (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) برای داوطلبان و متقاضیان این دانشگاه معرفی کنیم، نکته قابل توجه این است که دانشگاه آزاد تهران شمال از تنوع دانشکده و رشته های زیادی برخوردار می باشد.رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال

شرایط ثبت نام بدون کنکور نیمسال اول دانشگاه آزاد بدون کنکور

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 98 از دی ماه به بعد در م

قطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته آعاز می گردد. با توجه به تعداد زیاد متقاضیان لازم به ذکر است که داوطلبان عزیز از همان ساعات اولیه اقدام به ثبت نام نمایند و همچنین شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در نیمسال اول همانند نیم سال دوم بهمن می باشد، تنها تفاوتی که هست شرط معدل و سوابق تحصیلی برای پذیرش نیمسال دوم لحاظ شده است، و اینکه رشته های پیراپزشکی هم مورد پذیرش قرار بگیرند.

برای اطلاع از شرایط پذیرش بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد می توانید(شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد) بر روی لینک قرمز رنگ کلیک نمایید.

قبل از اینکه لیست رشته های بدون کنکور مهرماه 98 دانشگاه آزاد واحد تهران شمال را مشاهده کنید پیشنهاد می کنیم شرایط ثبت نام بدون کنکور مهرماه 98 را در لینک بالا مطالعه بفرمایید.

رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال بهمن ماه 98-99

ثبت نام دوره کارشناسی بدون آزمون نیمسال دوم سال تحصیلی 98-99 (تمام وقت) در رشته های زیر برای واحد تهران شمال مهیاست:

نکته قابل توجه در رابطه با رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال این است که رشته های ذکر شده در زیر فقط تعداد اندکی از رشته های دانشگاه آزاد تهران شمال می باشند.برای دریافت دفترچه بدون کنکور و لیست رشته ها می توانید با مشاورین درخت دانش در اربتاط باشید.

در گروه یک یعنی گروه آزمایشی ریاضی و فنی مهندسی رشته های زیر در واحد تهران شمال وجود دارند:

  • رشته ریاضیات و کاربردها با کد 30123
  • رشته فیزیک با کد 30201
  • رشته فیزیک مهندسی با کد 30231
  • رشته مهندسی رباتیک با کد 41016
  • و رشته های دیگری نیز در واحد تهران شمال از گروه یک دانشجو می پذیرد.

در گروه دوم یعنی گروه آزمایشی تجربی، کشاورزی و دامپزشکی در رشته های زیر دانشجو می پذیرد:

  • رشته شیمی با کد 30301
  • رشته شیمی کاربردی با کد 30343
  • زمین شناسی با کد 30401
  • زمین شناسی دریا با کد 30524

رشته های دیگری نیز در گروه دوم در واحد تهران شمال دانشجو پذیرش می کند.

برای دریافت دفترچه بدون کنکور و راهنمایی های بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

در گروه سوم یعنی گروه آزمایشی علوم انسانی در واحد تهران شمال در رشته های زیر دانشجو می پذیرد:

  • رشته زبان و ادبیات فارسی با کد رشته 20101
  • زبان و ادبیات عربی با کد 20202
  • رشته فلسفه با کد 20419
  • رشته مدیریت بازرگانی با کد 21207
  • رشته مدیریت دولتی با کد 21210

و ... رشته های دیگری نیز در گروه سوم در این واحد دانشگاهی دانشجو می پذیرد(رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال).

در گروه پنجم یعنی گروه زبانهای خارجی در رشته های زیر در واحد تهران شمال دانشجو می پذیرد

  • رشته تربیت مترجم زبان ایتالیایی با کد 20308
  • رشته زبان و ادبیات انگلیسی با کد 20311
  • رشته زبان روسی با کد 20344
  • زبان اسپانیایی با کد 20361
  • مترجی زبان حارجه

و ... در رشته های دیگری از گروه پنجم نیز دانشجو می پذیرد(رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال).

دانشگاه آزاد تهران شمال در رشته های گروه زبان از درجه علمی بالایی برخوردار می باشند.

،

  • samaneh salehi
  • ۰
  • ۰

رشته های بدون کنکور آزاد علوم تحقیقات 98-99

ثبت نام دوره کارشناسی پیوسته بدون آزمون نیمسال دوم سال تحصیلی 98-99 در رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور واحد علوم تحقیقات مهیاست:

 رشته های بدون کنکور آزاد علوم تحقیقات در زیر گروه ریاضی

رشته فیزیک با کد 30201

رشته فیزیک مهندسی با کد 30231

رشته های بدون کنکور آزاد علوم تحقیقات در زیر گروه تجربی

رشته زیست شناسی با کد 30513

رشته زیست شناسی گیاهی با کد 30599

رشته های بدون کنکور آزاد علوم تحقیقات در زیر گروه انسانی

رشته مدیریت صنایع مبلمان وو دکوراسیون با کد 21286

رشته های بدون کنکور آزاد علوم تحقیقات در زیر گروه زبان

رشته زبانن و ادبیات فرانسه با کد 20321

مترجمی زبان فرانسه با کد 20323

برای اطلاعات تکمیلی از رشته های جدید بدون کنکور نیمسال دوم 98-99  مشاوران درخت دانش در خدمت تمامی داوطلبان عزیز جهت مشاوره بهترین انتخاب رشته میباشند.

09099072943

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تمامی رشته های موجود در هر پنج گروه آزمایشی و همچنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم در واحد علوم تحقیقات تهران می توانند با مشاوران متخصص و مجرب درخت دانش با شماره تلفن 9099072943 از طریق تلفن ثابت منزل بدون نیاز به کد گیری تماس گرفته و از راهنمایی های مشاوران درخت دانش بهره مند شوند.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

شماره  تلگرام: شماره 09332366301 جهت دریافت لینک کانالاینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • samaneh salehi
  • ۰
  • ۰

رشته های بدون کنکور آزاد علوم تحقیقات 98-99

ثبت نام دوره کارشناسی پیوسته بدون آزمون نیمسال دوم سال تحصیلی 98-99 در رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور واحد علوم تحقیقات مهیاست:

 رشته های بدون کنکور آزاد علوم تحقیقات در زیر گروه ریاضی

رشته فیزیک با کد 30201

رشته فیزیک مهندسی با کد 30231

رشته های بدون کنکور آزاد علوم تحقیقات در زیر گروه تجربی

رشته زیست شناسی با کد 30513

رشته زیست شناسی گیاهی با کد 30599

رشته های بدون کنکور آزاد علوم تحقیقات در زیر گروه انسانی

رشته مدیریت صنایع مبلمان وو دکوراسیون با کد 21286

رشته های بدون کنکور آزاد علوم تحقیقات در زیر گروه زبان

رشته زبانن و ادبیات فرانسه با کد 20321

مترجمی زبان فرانسه با کد 20323

برای اطلاعات تکمیلی از رشته های جدید بدون کنکور نیمسال دوم 98-99  مشاوران درخت دانش در خدمت تمامی داوطلبان عزیز جهت مشاوره بهترین انتخاب رشته میباشند.

09099072943

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تمامی رشته های موجود در هر پنج گروه آزمایشی و همچنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم در واحد علوم تحقیقات تهران می توانند با مشاوران متخصص و مجرب درخت دانش با شماره تلفن 9099072943 از طریق تلفن ثابت منزل بدون نیاز به کد گیری تماس گرفته و از راهنمایی های مشاوران درخت دانش بهره مند شوند.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

شماره  تلگرام: شماره 09332366301 جهت دریافت لینک کانالاینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • samaneh salehi
  • ۰
  • ۰

اطلاعیه مهم درخت دانش(4 مهر 98): امروز پنجشنبه 4 مهر ماه 98 تکمیل ظرفیت رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول تهران و سراسر کشور اعلام شد، طبق اطلاع رسانی سنجش و پذیرش دانشگاه های آزاد تهران آن دسته از داوطلبانی اعم از پذیرفته شده و یا پذیرفته نشده، بازمانده از ثبت نام در دوره بدون آزمون و مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته می توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال اول مهر 98 شرکت نمایند برای اطلاعات بیشتر ادامه مقاله را مطالعه نمایید و یا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه 98-99 دوباره شانس خود را امتحان کنند.

تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور دانسگاه آزاد تهران نیمسال اول مهر 98

امسال نیز همانند سال های گذشته دانشگاه آزاد برای پر کردن ظرفیت خالی دانشگاه های خود بعد از اتمام ثبت نام حضوری دانشگاه ها، رشته های تکمیل ظرفیت بدون آزمون را منتشر کردن امروز تمامی دانشگاه های تهران، مرکز، شمال، جنوب، غرب، شرق، یادگار امام و استان تهران و شهرستانها تکمیل ظرفیت رشته های بدون آزمون آزاد خود را بر روی سایت دانشگاه منتشر نمودند.

آخرین مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 98 در سایت دانشگاه انتخابی اعلام شده است، که توصیه می شود: برای اطلاع از رشته های ارائه شده در تکمیل ظرفیت هر کدام از دانشگاه ها آزاد تهران و سراسر کشور، معدل لازم برای قبولی، مهلت و زمان ثبت نام، مدارک لازم جهت ثبت نام، نحوه و شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 در تکمیل ظرفیت  و .. می توانید با مشاوران مجرب ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید و یا در ادامه مقاله بر روی هر کدام از اسم دانشگاه ها کلیک نمایید:

لیست دانشگاه های تکمیل ظرفیت بدون کنکور آزاد تهران کدامند و چه رشته هایی دارند؟

دانشگاه های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران که رشته های تکمیل ظرفیت بدون آزمون را ارائه می دهند از سطح علمی خیلی بالایی برخوردار هستند و مدارک بدون کنکور آنها هیچ تفاوتی با با آزمون ندارد

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد علوم تحقیقات

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز

رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال

رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب

رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق

رشته های بدون کنکور آزاد تهران جنوب

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه یادگار امام

رشته های بدون کنکور آزاد تهران

رشته های تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر 98 تهران کدامند؟

لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران ورودی ترم مهر ماه 98 بر خلاف سال های گذشته که در شهریور ماه منتشر می شد از اسفند ماه 97 منتشر شد و ما شاهد این هستیم که شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 نیز تغییر کرده است، رشته های بدون کنکور دانشگاه های آزاد تهران ورودی مهر 98 تمامی رشته ها (95%) در تمامی گروه های آزمایشی را بر خلاف ترم بهمن سال گذشته پذیرش داریم برای اطلاع از لیست رشته ها در انتهای مقاله بر روی نام رشته کلیک نمایید.

"صفر تا صد ثبت نام بدون آزمون خود را در رشته مورد علاقه به مشاوران درخت دانش بسپارید"

برای اطلاع از رشته های جدید بدون کنکور دانشگاه آزاد، شرایط ومعدل لازم برای ورود به رشته ها، موقعیت مکانی و دانشگاه های مورد پذیرش رشته های پرطرفدار تهران، لیست رشته های جدید اعلام شده برای نیمسال اول 98، لیست رشته های پزشکی بدون کنکور می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت با مشاوران مجرب ما تماس بگیرید ویا ادامه مقاله را کامل مطالعه بفرمایید.

لیست رشته های تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول مهر 98

توجه: برای اطلاع از شرایط ورود و نحوه ثبت نام هر کدام از رشته های بدون کنکور می توانید بر روی نام رشته کلیک نمایید.برای اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران نیز ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور

رشته دامپزشکی بدون کنکور

رشته میکروبیولوژی بدون کنکور

رشته زیست شناسی بدون کنکور

رشته های پزشکی بدون کنکور

رشته های پیراپزشکی بدون کنکور

رشته حقوق بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور

رشته بازیگری بدون کنکور آزاد تهران

مهندسی کامپیوتر بدون کنکور

رشته مهندسی عمران بدون کنکور

رشته مهندسی نفت بدون کنکور

رشته موسیقی بدون کنکور

رشته گرافیک بدون کنکور

رشته اقتصاد بدون کنکور دانشگاه آزاد

روان شناسی بدون کنکور آزاد تهران

رشته داروسازی بدون کنکور کیش

رشته تربیت بدنی بدون کنکور

پرستاری بدون کنکور

رشته مدیریت بازرگانی بدون کنکور

رشته حسابداری بدون کنکور

رشته مترجمی زبان انگلیسی بدون کنکور

رشته کارگردانی بدون کنکور

برای اطلاع از نحوه و شرایط تحصیل بدون کنکور در رشته های پزشکی و پیراپزشکی خارج از کشور(روسیه)، با هزینه پایین بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

رشته های پزشکی بدون کنکور روسیه

  • samaneh salehi
  • ۰
  • ۰

لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

رشته پزشکی بدون کنکور 98 جز لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد قرار خواهد گرفت؟ آیا در سال 98 رشته های بدون آزمون پزشکی خواهیم داشت؟ دانشگاه های پردیس چی رشته پزشکی بدون کنکور تا چه رتبه ای پزیرش دارند و یا اصلا بدون کنکور می تواند وارد این دانشگاه ها شد؟ انتقالی از دانشگاه های خارج از کشور به ایران امکان پذیر است و شرایط انتقالی به چه صورتی است؟ و ...

این سوالات مهمترین سوالات داوطلبان واجد شرایط و متقاضی رشته های پزشکی بدون کنکور در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم می باشد که حاضر هستند به هر شرایطی وارد این رشته ها شوند، در این مقاله قصد داریم کامل به این سوالات پاسخ داده و بتوانیم حقیقت وجود بدون کنکور این رشته ها را کامل توضیح دهیم لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمایید، در صورت هر گونه سوال و یا اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل پزشکی بدون کنکور در ایران(پردیس خودگردان) و همچنین دانشگاه های با شهریه رایگان خارج از کشور می توانید با شماره 9099072943 (بدون پیش شماره و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد در داخل کشور یا خارج 2019

رشته های پزشکی بدون کنکور، داروسازی بدون کنکور در کیش، دندانپزشکی بدون کنکور، در داخل کشور که به روش های انتقالی از خارج از کشور که در سال های گذشته به دانشگاه های پردیس و آزاد بوده است از مهر ماه 97 متوقف شده است و توصیه مشاوران پزشکی بدون آزمون درخت دانش به شما شرایط ویژه در تحصیل خارج از کشور رشته های پزشکی بدون کنکور 98-99 (روسیه - ترکیه) بدون آزمون ورودی و مدرک زبان می باشد با هزینه پایین که برای اطلاعات بیشتر نیز می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

3 روش ورود به رشته های پزشکی بدون کنکور

3 روش ورود به رشته های پزشکی بدون کنکور وجود دارد که در این مقاله می خواهیم کوتاه به آنها بپردازیم:

  1. روش اول ثبت نام در کنکور سراسری 1398 و انتخاب رشته در رشته های پزشکی که شامل 11 رشته خواهد شد.
  2. روش دوم تحصیل در دانشگاه هایی با هزینه پایین و تحصیل خارج از کشور در رشته های پزشکی بدون کنکور روسیه به عنوان مثال:( روسیه-چین_آلمان_مجارستان)
  3. تحصیل در رشته های پزشکی بدون آزمون در دانشگاه های فنی حرفه ای و علمی کاربردی در مقطع کاردانی که در ادامه مقاله به صورت کامل رشته ها و شرایط ورود به هر کدام را توضح داده ایم.

توجه مهم: پزشکی بدون کنکور هنوز وارد لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد نشده است و فعلا تا این ترم ثبت نام در رشته های آزمایشگاهی را در دانشگاه آزاد بدون کنکور داشته ایم

خرید صندلی رشته های پزشکی بدون کنکور واقعیت دارد یا نه!!!

نه!! چند سالی است تب داغ لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد و پردیس خودگردان در بین داوطلبان متقاضی پزشکی بدون کنکور در ایران، داروسازی بدون کنکور در کیش، دندانپزشکی بدون کنکور در پردیس تهران و حتی رشته های پیراپزشکی بدون کنکور، با عنوان خرید صندلی در این دانشگاه ها بالاست.

در این مقاله قصد داریم به واقعیت خرید صندلی پزشکی بدون آزمون در ایران پایان دهیم و راههای ورود به رشته های پزشکی(خارج ازکشور) را توضیح دهیم، روش ورود به رشته های پزشکی از طریق ثبت نام کنکور سراسری 98 و کسب رتبه های لازم برای قبولی در کنکور هر سال می باشد که داوطلب باید با برنامه ریزی درست و پایه ای و همچنین اطلاع از میانگین درصدها و رتبه آخرین نفر قبولی بتواند در رشته های پزشکی پردیس خود گردان رتبه لازم را کسب نماید.

روش بعدی تحصیل در رشته های پزشکی بدون کنکور تحصیل در خارج از کشور و ادامه تحصیل در آن کشور و یا بعد از گذراندن 32 واحد ( در دانشگاه مورد تایید وزارت بهداشت) انتقالی به دانشگاه های پردیس بین الملل در ایران که بر اساس اطلاعیه های وزارت بهداشت تا آخر امسال داوطلبان می تواند در صورت داشتن شرایط لازم انتقالی دریافت نمایند، نکته قابل توجه از سپتامبر 2018 یعنی مهر ماه 97 هیچ انتقالی از سوی وزارت بهداشت تایید نشده است.

پذیرش رشته ای پزشکی بدون کنکور در خارج از کشور بدون مدرک زبان 2019

برای اطلاع بیشتر در مورد نحوه بورسیه رایگان تحصیلی در رشته پزشکی بدون کنکور بدون آزمون ورودی و مدرک زبان و تحصیل در رشته های پزشکی بدون کنکور با شهریه پایین و حتی رایگان در دانشگاه های بین الملل و خارج از کشور، پزشکی بدون کنکور 98 می توانید با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99 کدامند؟

سوال اکثر داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد این است که چه رشته های را بدون کنکور در رشته تجربی داریم یا رشته های تجربی بدون کنکور کدامند؟، بهترین رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستانها کدامند؟یا اصلا رشته های پزشکی یا رشته های پیراپزشکی بدون کنکور در دانشگاه آزاد داریم؟لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد کدامند؟

پذیرش رشته های پزشکی بدون کنکور در ایران مانند: رشته پزشکی بدون آزمون، رشته دندان پزشکی بدون کنکور و رشته داروسازی بدون کنکور متاسفانه دو سالی است که جز رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد قرار نگرفته است، و امید داریم در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97-98 این رشته ها را داشته باشیم. در ادامه به لیست رشته های ارائه شده بدون کنکور آزاد می پردازیم.

برای اطلاع از لیست رشته های پیراپزشکی بدون کنکور خارج از کشور(هوشبری-اتاق عمل-مامایی-تکنسین دهان و دندان و ..)، یازده رشته پذیرش بدون کنکور پیراپزشکی سراسری، رشته های پزشکی بدون کنکور خارج از کشور با تحصیل رایگان، رشته های پزشکی بدون کنکور در تهران و دانشگاه بین الملل کیش و شرایط و نحوه ورود و .. می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

دانشگاه آزاد کدام یک از رشته های پزشکی را بدون آزمون در سال 98 پذیرش می کند؟

در جواب این سوال که لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 کدامند؟ باید گفت که هر نیمسال تحصیلی (ترم اول یا ترم دوم) دانشگاه آزاد رشته ای را به لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد خود اضافه می کند.

مثال 1- برای نیمسال اول تحصیلی سال 96 یکی از رشته های پزشکی بدون آزمون یعنی دامپزشکی را جز این لیست رشته های پزشکی بدون کنکور قرار داد.

مثال 2- برای نیمسال دوم تحصیلی 96-97 ما شاهد رشته میکروبیولوژی بدون کنکور جز لیست رشته های پزشکی بدون آزمون بودیم که زیر گروه رشته های آزمایشگاهی تجربی می باشد.

برای امسال ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98 در رشته های پزشکی بدون کنکور بهمن ماه منتظر رشته ی پزشکی بدون کنکور جدیدی از طرف دانشگاه های: دانشگاه آزاد و پردیس خودگردان و دانشگاه های بین الملل هستیم که جز لیست رشته های پزشکی بدون آزمون 98 قرار داده شوند.

مشاوره رشته های پزشکی بدون کنکور درخت دانش

برای مشاوره لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم مهر و بهمن ماه نیمسال دوم 97-98، بالا بردن شانس قبولی در رشته انتخابی با اولویت بندی بر اساس معدل داوطلب، معرفی تمامی رشته های پزشکی و پیراپزشکی بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه بین الملل تهران-کیش و شهرستان ها و بازار کار و سطح علمی دانشگاه ( معرفی نزدیک ترین دانشگاه به محل زندگی داوطلب)، مشاوره بدون کنکور دوره پاره وقت و مجازی برای داوطلبان کارمند و متاهل، با چه معدلی چه رشته ای قبول خواهم شد؟، شرایط ورود به رشته های فنی حرفه ای بدون کنکور، مشاوره تحصیلی رشته های پزشکی خارج از کشور شهریه پایین (روسیه)، تفاوت ناپیوسته و پیوسته در دوره های کاردانی و کارشناسی و ... می توانید به راحتی از سراسر کشور با شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره(کد) و از طریق تلفن ثابت(تلفن منزل) تماس حاصل نمایید و به کمترین زمان و هزینه به پاسخ سوال خود را بیابید.

جهت رزرو وقت انتخاب رشته حضوری از طریق شماره تلگرام 09332366301 هماهنگی های لازم را انجام دهید.

متقاضیان رشته های بدون کنکور 97، رشته های مهندسی بدون کنکور از جمله مهندسی نفت، مهندسی معماری، مهندسی مکانیک، رشته بازیگری بدون کنکور، رشته مامایی بدون کنکور و ..... برای ورودی مهر 98 می توانند با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشید.

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رشته های پزشکی به نشانی azmoon.org می باشد.

  راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

  • samaneh salehi
  • ۰
  • ۰

رشته های پیراپزشکی بدون کنکور در ابران نداریم!!!

درخت دانش در این مقاله قصد دارد تا واقعیت رشته های پیراپزشکی بدون کنکور را برای شما داوطلبان علاقمند به رشته های پرطرفدار تجربی بدون کنکور روشن نماید، رشته های پیراپزشکی و پزشکی را بدون آزمون و مدرک زبان در خارج از کشور داریم با هزینه پایین و شرایط ویژه که برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله تحصیل خارج از کشور رشته های پزشکی بدون کنکور را مطالعه نمایید.

رشته های پیراپزشکی را در ایران دو سالی است که پذیرش نداریم در بعضی از رشته ها کاردانی به کارشناسی یه سری از رشته ها بر اساس شرایط ویژه پذیرش داریم مانند: تکنسین دهان و دندان، اتاق عمل، مهندسی پزشکی، گیاه پزشکی، علوم آزمایشگاهی و مامایی و ... که پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی (سایت سنجش قسمت کاردانی به کارشناسی) .

اما سوال بیشتر داوطلبان رشته های تجربی بدون کنکور کدامند؟ از ما این است:

رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99 کدامند؟

دانشگاه آزاد بدون کنکور تنها دانشگاهی است که پذیرش در آن دامنه وسیعی از داوطلبان را پوشش می دهد. تا سال 1393 شرکت در دانشگاه آزاد و ورود به آن تقریبا مشکل بود و بسیاری از داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد موفق به پذیرش در این دانشگاه نمی شدند، اما از سال 93 به بعد با تغییر نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 ، باعث شد که تعداد داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی روزبه روز بیشتر و بیشتر شود.

با افزایش متقاضی در رشته تجربی در سال های اخیر و انتخاب رشته در رشته های پرطرفدار تجربی مانند رشته های پزشکی و رشته های پیراپزشکی بدون کنکور، قبولی در رشته های با آزمون پزشکی سخت شده و همه دنبال ثبت نام بدون آزمون این رشته ها هستند که مشاوران ما توصیه می کنند که مراقب کلاهبرداران در این زمینه باشید.

برای اطلاع از رشته های بدون کنکور پزشکی و پیراپزشکی جدید ارائه شده در خارج از کشور و داخل، با چه معدلی چه رشته ای قبول می شویم؟ شرایط ورود به هر کدام از رشته ها، نحوه و زمان ثبت نام رشته های پزشکی بدون آزمون و پذیرش کاردانی رشته های اتاق عمل-هوشبری-مامایی و .. رشته های بدون کنکور پزشکی دانشگاه آزاد تهران و شهرستانها می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

رشته های بدون کنکور نیمسال دوم بهمن 98-99

دانشگاه آزاد بدون کنکور در بهمن ماه سال 98-99 نیز بر همین منوال دانشجو پذیرفته است. اما برای ترم مهر ماه (نیمسال اول) سال 98 شرایط کاملا متفاوت خواهد بود. پذیرش بدون کنکور پیراپزشکی دانشگاه آزاد و جذب کردن دانشجویان بر اساس استعدادهای درخشان در ترم مهر امسال این حدس را می توان زد که به لیست رشته های پیراپزشکی بدون کنکور با توجه به افزایش جمعیت در این رشته ها،رشته های بدون کنکوری مانند دامپزشکی بدون کنکور، مهندسی پزشکی و ... اضافه شود.

با این حساب انتظار می رود تعدادی از رشته های پیراپزشکی بدون کنکور و شاید رشته های پزشکی بدون کنکور در دفترچه بدون کنکور بهمن ماه اضافه شوند. دانش آموختگان رشته های پیراپزشکی در حفظ وبازیابی سلامت به بیماران کمک می کنند. و بعد از پایان تحصیلات خود می توانند در بیمارستان، کلینیک، در تکنیسین آزمایشگاه، به عنوان رادیولوژیست، فیزیوتراپیست، صحبت تراپیست، تکنیسین اورژانس و تکنیسین رادیوگرافی و دیالیز تراپیست و ... مشغول به کار شوند.

برای اطلاع از لیست رشته های پیراپزشکی بهمن ماه 98 و شرایط پذیرش رشته های پزشکی بدون کنکور نیمسال دوم می توانید با شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت با مشاوران درخت دانش در تماس باشید و یا بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید:

رشته های پیراپزشکی بدون کنکور

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور بهمن 98

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 برای ورودی بهمن ماه 98 از نیمه دوم آبان 98 ماه شروع خواهد شد. ثبت نام دانشگاه بدون کنکور پیام نور نیز تا نیمه دوم شهریور ماه می باشد.داوطلبان متقاضی می توانند با همراه داشتن سوابق تحصیلی مورد نیاز و مشخصات فردی به انتخابی عاقلانه اقدام نمایند.

(رشته های پیراپزشکی بدون کنکور) از آنجا که پذیرش در هر کد رشته محل تا ظرفیت مشخص شده بر اساس بالاترین معدل های ثبت نام کنندگان خواهد بود، لازم است دقت نمایید که انتخاب شما سنجیده و آگاهانه باشد.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و سراسر کشور 98-99

در پستهای قبلی درخت دانش راجع به رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد که در هر واحد دانشگاهی ارائه شده اند و  رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران مرکز، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران جنوب، رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد تهران شمال، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تبریز، رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد یادگار امام و ...توضیح داده ایم. در این ترم نیز با مشاهده لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد در هر واحد دانشگاهی می توان قبل از اعلام دفترچه اطلاعاتی راجع به رشته های مورد علاقه و شرایط احراز آن کسب نمود. البته در هر واحد دانشگاهی در ترم بهمن 98-99 تعدادی رشته جدید نیز اضافه شده است.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و تاثیر سوابق تحصیلی 98-99

پس با توجه به اخبار رسیده از طرف سرپرست سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی و تصمیم جدید مسئولان، هر داوطلب علاقه مند به ثبت نام در بدون کنکور دانشگاه آزاد می تواند در زمان ثبت نام خود رشته های عاقلانه و با توجه به علاقه شخصی خود را انتخاب کرده، سپس بعد از بررسی سوابق تحصیلی داوطلب، نتیجه پذیرش او در رشته های انتخابی معلوم می گردد.(رشته های پیراپزشکی بدون کنکور)

مشاوره تحصیلی بدون کنکور درخت دانش

می دانید که  ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 با تغییراتی روبه رو شده است، مشاوران مجرب و متخصص درخت دانش جهت مشاوره و راهنمایی کردن شما دوستان گرامی در انتخابی منطقی و صحیح و پاسخ به سوالات و ابهامات شما به صورت شبانه روز با شماره تلفن 9099072943  پاسخگو می باشند. در صورت داشتن سوالی راجع به دانشگاه آزاد تهران- شمال بدون کنکور، دانشگاه آزاد تهران مرکز بدون کنکور، دانشگاه آزاد تهران- علوم تحقیقات بدون کنکور و ... اطلاعات لازم در اختیار شما قرار می گیرد.فراموش نکنید راهنمایی گرفتن از مشاوران مجرب و آگاه می تواند سرنوشت و آینده تحصیلی شما را تضمین نماید.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

در صورت مشغول بودن خطوط بعد از دو دقیقه مجددا تماس بگیرید.

  • samaneh salehi