مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

  • ۰
  • ۰



تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 - 98

در این مقاله سعی بر این داریم که به سوالات داوطلبانی که در رابطه با تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 - 98 با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهیم . تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم را می توان فرصتی مجدد برای افرادی دانست که به دلایلی به رشته قبول شده دانشگاه آزاد علاقه ای به ادامه تحصیل ندارند ولی انتخاب رشته انجام داده اند .کلیه افرادی که دارای شرایطی که در بالا ذکر کرده ایم باشند می توانند در زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کرده وبا توجه به علایق خود به رشته هایی را که در نظر دارند از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انتخاب نمایند .در ضمن کلیه افرادی که در زمان انتخاب رشته نتوانسته اند رشته مورد علاقه اشان را قبول شوند می توانند از طریق دفترچه تکمیل ظرفیت نیمسال دوم 97 – 98 می توانند ریسک کنند و در صورتی که ارائه شده باشد رشته مورد علاقه شان در دفترچه برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 اقدام نمایند .

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 کی شروع می شود ؟

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 در اواخر آذر ماه خواهد بود .که لازم به ذکر است کلیه افراد قبلش می توانند سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد را برای اطلاع از شروع زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم چک کنند .معمولا داوطلبان می توانند تا یک هفته برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 – 98 اقدام نمایند.


تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم

نحوه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 چگونه است ؟

داوطلبانی که قصد شرکت در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 را دارند می بایست فقط 20 انتخاب رشته را در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 را فقط از گرایش رشته خودشان می توانند انتخاب رشته بکنند . رشته محل ها را بر اساس میزان علاقه خود الویت بندی کنید .همچنین بهتر است چند اولویت اولتان را نسبت به ترازتان خوشبینانه انتخاب نموده و حتما در فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 - 98 تعدادی انتخاب بدبینانه و چند انتخاب منطقی داشته باشید.کلا دانشگاه درتکمیل ظرفیت بر اساس تراز ویا رتبه ای که داوطلب در کنکور 97 اورده است می تواند دانشجو پذیرش نماید .

شرایط جدید تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 به چه صورتی است ؟

داوطلب ابتدا با توجه به شناختی که درباره رتبه لازمه برای پذیرش و شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 کسب کرده است بایستی برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت اقدام نماید .یکی از شرایط جدید تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 این است داوطلبینی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند و سر جلسه حاضر بوده اند در صورتی که برایشان کارنامه صادر گردیده باشد می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت شرکت نمایند .در فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد باید 20 رشته محل گروه آزمایشی بر اساس علایق خود الویت بندی کنند .اگر داوطلب در زمان انتخاب رشته سراسری پذیرفته شده باشد می تواند طبق شرایطی که دارد برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم ثبت نام نماید . اگر در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شده باشد باز هم قبولی شهریور ماه را از دست نمی دهد .هیچ گاه بر اساس ترس از شانس قبولی انتخاب رشته نکنید بلکه سعی نمایید بر اساس اویت بندی که با توجه به علایق خود انجام داده اید به ترتیب رشته هایی را که مایل به ثبت نام هستید انتخاب نمایید .که این شرایط عمومی و اختصاصی برای مقاطع کاردانی و کارشناسی نیز بسیار راه گشا خواهد بود .

مشاوره تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 به چه طریقی است ؟

با توجه به این که آخرین فرصت شانس داوطلبان کنکور سراسری همین تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 - 98است که در پیش داریم لذا لازم است متقاضیان برای این که از حساسیت خود نسبت به اهمیت مرحله کنکور سراسری کم کنند حتما اقدامات اولیه را برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 – 98 را انجام دهند که بتوانند از این فرصتی که دارند نهایت استفاده را ببرند .

مشاوران مجرب درخت دانش می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید



  • ۹۷/۰۸/۱۴
  • samaneh salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی