مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

مشاوره

  • ۰
  • ۰


ثبت نام کنکور سراسری 98 تجربی و ریاضی و انسانی و هنر و زبان

  • چه کسانی می توانند در کنکور سراسری 98 شرکت نمایند؟
  • مدارک لازم جهت شرکت در کنکور سراسری 98 کدامند؟
  • زمان برگزاری کنکور سراسری 98 جه تاریخی است؟
  • شرایط شرکت در کنکور سراسری 98 و به چه کسانی تعلق نمیگیرد؟
  • ثبت نام کنکور سراسری 98 تجربی و ریاضی و انسانی و هنر و زبان چگونه است؟

برای برگزاری کنکور سراسری98 نیز هماندد سال های گذشته مراحلی وجود دارد. که گام به گام می بایست آن ها را طی نمایید و به مقصد نهایی که قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر شماست, برسید. درخت دانش تا رسیدن به مقصد مورد نظر همراه شما خواهد بود. اولین گام برای موفقیت در کنکور سراسری 98, برنامه ریزی کنکور سراسری 98 می باشد که شما می توانید پست های مربوط به آن را در مباحث گذشته سایت درخت دانش مطالعه نمایید. گام بعدی ثبت نام در کنکور سراسری 98 است. در این مقاله قصد داریم نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98 را برای شما بازگو نماییم.

ثبت نام کنکور سراسری 98

گروه های آزمایشی که می توانند در کنکور سراسری 98 شرکت کنند؟

ثبت نام کنکور سراسری 98 تجربی و ریاضی و انسانی و هنر و زبان همانند سال های گذشته آزمون سراسری در پنج گروه آزمایشی انسانی, تجربی, ریاضی, هنر و زبان برگزار می شود. که از این پنج گروه سه گروه (ریاضی, تجربی, انسانی) به عنوان گروه های اصلی در نظر گرفته می شوند و داوطلب می بایست از میان این سه گروه تنها در یکی از آنها عضویت داشته باشد. اما رشته های هنر و زبان رشته فرعی در نظر گرفته می شوند و داوطلب می تواند در کنار رشاه اصلی خود در یکی از این رشته های فرعی و یا در هردو آنها نیز شرکت نماید. و یا برخی از داوطلبان که قصد شرکت در گروه های اصلی را ندارند می توانند در یکی یا هردوی رشته های فرعی در کنکور سراسری 98 شرکت نمایند. اما می بایست در هنگام ثبت نام کنکور سراسری 98 برای هرکدام از رشته های مورد آزمون کارت اعتباری خریداری نمایند. که در قسمت نحوه ثبت نام کنکور سراسری98 به آن خواهیم پرداخت.

نحوه ثبت نام کنکور سراسری98

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98 از طریق سایت رسمی سازمان سنجش به آدرسsanjesh.org انجام می شود و کاملا به صورت غیرحضوری و اینترنتی می باشد. در هنگام ثبت نام برروی این سایت یک لینک با عنوان ثبت نام  کنکور سراسری 98 فعال می شود که شما می توانید با ورود به صفحه ثبت نام و انجام مراحل بعدی ثبت نام و پرکردن تک تک بند ها به ترتیب و نهایتا با دریافت کدپیگیری ثبت نام , ثبت نام خود را با موفقیت به اتمام برسانید. البته در اینجا 3 نکته الزامی می باشد:

1-همزمان با شروع ثبت نام کنکور سراسرس98, دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 98 برروی سایت سازمان سنجش قرار میگیرد که داوطلبان میبایست قبل از انجام مراحل ثبت نام کنکور سراسری 98 آن را مطالعه نمایند و از کلیه ی قوانین و ضوابط عمومی و اختصاصی ثبت نام مطلع شوند.و از اینکه چه کسانی می توانند در کنکور سراسری 98 شرکت نمایند و یا اینکه چه کسانی واجد شرایط شرکت در کنکور سراسری98 می باشند آگاه شوند. در صورتی که هر یک از بندهای دفترچه کنکور سراسری 98 برای شما غیر قابل فهم بود و یا دچار سرگردانی شدید و در این باره برایتان سوالاتی پیش آمد می توانید با شماره گیری 9099072943 با تلفن ثابت و بدون پیش شماره با مشاورین متخصص درخت دانش گفت وگو نمایید و هر بند را که متوجه نشدید از مشاورین ما بپرسید.

2-پس از مطالعه دفترچه ثبت نام می توانید در صفحه آخر دفترچه شرایط ثبت نام کنکور سراسری 98 فرم پیش ثبت نام را تکمیل نمایید. تا در هنگام ثبت نام و ثبت در سیستم دچار اشتباه نشوید و کلیه مدارک مورد نیاز را با خود داشته باشید.

3-توجه داشته باشید که قبل از ثبت نام کنکور 98 می بایست به تعداد گروه های آموزشی که می خواهید در آن ها شرکت نمایید کارت اعتباری خریداری نمایید و در هنگام ثبت نام کنکور 98 شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده را حتما با خود داشته باشید.

مدارک مورد نیاز ثبت نام کنکور سراسری 98

1-شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده

2-کد سوابق تحصیلی و کد سوابق پیش دانشگاهی

3-شناسنامه و کارت ملی

4-کد منطقه و کدپستی محل سکونت

5-کد نظام وظیفه(متقاضیان مرد)

6-معدل کتبی دیپلم

7-کد پیگیری سهمیه رزمندگان(برای داوطلبان مشمول سهمیه رزمندگان)

8-فایل عکس اسکن شده

مشاوره ثبت نام کنکور 98 درخت دانش

مشاوره تحصیلی درخت دانش با ترکیبی از مشاورین مجرب خود در تمامی مراحل ثبت نام کنکور، محیط آموزشی مناسب به صورت پانسیون مطالعاتی در تهران، برنامه ریزی درسی کنکور 98 برای تمامی شهرستان ها به نسبت توانایی داوطلبان، معرفی منابع کنکور سراسری 98، حذفیات کنکور سراسری 98 همراه شما خواهند بود. با توجه به اینکه کنکور 98 برای داوطلبان نظام جدید با نظام قدیم متفاوت خواهد بود پیشنهاد می کنیم در اسرع وقت برنامه ریزی های درسی خود را برای کنکور 98 شروع نمایید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943


  • ۹۷/۰۸/۱۴
  • samaneh salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی